Naar aanleiding van een ander topic, toch ook mijn eigen topic aangemaakt. Ik volg momenteel de master Communicatie- en Informatiewetenschappen en hoop deze eind dit jaar af te ronden en dan toch echt klaar te zijn met studeren. Maar wat daarna? Ik heb dus oprecht geen idee wat ik na mijn studie wil doen.
Na de zomer hoef ik enkel nog mijn thesis te schrijven en wil me dan ook gaan oriënteren op mogelijke banen, maar hoe doe je dat? Mijn opleiding is ontzettend breed en mijn interesses liggen ook vrij ver uit elkaar. Ik weet slechts van een klein deel dat ik het écht niet leuk vind (voornamelijk marketingcommunicatie, met uitzondering van dit voor toerisme).
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Beroepen die passen bij mijn studie mogen altijd benoemd worden

Voor de beeldvorming: voor mijn master heb ik de bachelor Communicatiewetenschappen afgerond en daarvoor heb ik twee jaar HBO Toegepaste Fotografie en Beeldcommunicatie gevolgd (niet afgerond, wel propedeuse behaald). Mijn richting is dus écht communicatie, maar ik heb daarnaast ook kennis over fotografie en basiskennis over vormgeving en video.