Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Sabri schreef:Ik werk een aantal jarenlang als vrijwilliger op een stichting waarin ik vooral veel telefoontjes beantwoord en ik merk dat ik het steeds minder leuk ga vinden. Veel oude collega's zijn weggegaan vanwege slechte werksfeer. En nu twijfel ik zelf ook of ik nog wel wil blijven.
Inmiddels is er iemand aangesteld die de coördinator is over de vrijwilligers en diegene werkte voorheen op een callcenter. Deze persoon uitte vanmiddag kritiek op mij, op een echt strenge bazige toon, ten overstaande van nog 3 andere collega's die dit konden meehoren.
ruitje schreef:Oh joh, dit had ik als manager zo kunnen doen.
Ik ben zo rood als ik weet niet wat. Meteen to the point, zakelijk. Ik geef gewoon feedback over een klein stukje van je werk wat ik zie.
Zegt niks over wat ik verder van je vind.
Ik zou er echt over in gesprek gaan, want kan zijn dat de manager er helemaal niet zo in zit als jij denktm
Sabri schreef:Dank voor jullie al waardevolle feedback Ja dit doe ik dus vrijwillig en het is eigenlijk voor mijn eigen plezier bedoeld maar merk dat ik er vooral nu steeds meer een rotgevoel aan over hou! Ik heb eerder aangegeven bij deze zelfde coördinator, met een kennismaking waarin ze vroeg welke punten er beter konden, dat ik vond dat er pauze nodig is. Daarop zei ze dat dit inderdaad een goed punt was en dat eraan werd gewerkt. Vervolgens kregen we als vrijwilligers de vraag of we een half uur langer konden blijven en half uur eerder konden beginnen, want dan kon het vaste personeel met pauze! Met als gevolg dat ik er nu dus inderdaad 6 uur vrijwillig zit zonder pauze(waarin je dus continu achter een buro telefonische meldingen zit aan te nemen en tegelijkertijd in moet voeren). Inderdaad is deze nieuwe coördinator vooral iemand die anderen steeds zegt wat ze niet goed doen. Er is ook geen protocol geweest hoe bv een telefoon waarin de verbinding niet hoorbaar is, af te moeten ronden. Ik hoor haar nooit iets positiefs zeggen(nog niet gehoord). Deze dame is ook sinds kort aangenomen om alleen als coördinator op te treden maar eerlijk gezegd denk ik dat zij hiermee de mensen en vooral de vrijwilligers wegjaagt. Zij loopt rond en uit kritiek.
Eerlijk gezegd heb ik al diverse keren op punt gestaan ermee te stoppen en ander werk te zoeken waar ik wel blij van word. Mensen in mijn omgeving zeggen ook stop ermee..