Ik heb een bedrijf die ik samen run met een ander persoon en werken met een vast klantenbestand. We hebben een bedrijfsnummer die onze klanten krijgen om naar te bellen en appen (ook bedrijfsaccount) om ons te bereiken/informeren. De simkaart met dat nummer heeft mijn collega in haar priveteleoon (dus heeft ze twee sims in zitten). Zij krijgt dus alle telefoon en whatsappberichten op haar telefoon en ik heb daar geen toegang toe.
Dat hebben we gedeeltelijk opgelost door whatsapp web op mijn laptop te openen zodat ik in ieder geval whatsapp berichten kan lezen/beantwoorden.
Maar we willen naar een situatie waarbij we allebei telefonisch bereikbaar zijn op het werknummer en beide toegang hebben tot de bedrijfswhatsapp. Ik dacht dat dat simpel kon door het werknummer op twee sims te hebben en er dus nog eentje bij mij in te stoppen, maar kennelijk werkt dat niet.
Ik kan me niet voorstellen dat er geen andere kleinbedrijven zijn die hier tegen aan lopen. Dus welke oplossing mis ik?

We willen allebei niet ons privenummer opgeven. We zijn gehecht aan een goede werk/privé balans en hoeven niet continue beschikbaar te zijn.