Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Het maakt zeker verschil of je een gratis of betaalde website neemt. Als je een domeinnaam hebt (bijvoorbeeld je bedrijfsnaam .com of .nl) dan staat dat een stuk professioneler dan een lang en nietszeggend webadres.
Er zijn veel manieren om een simpele website te maken. Zelf vind ik Wordpress erg fijn. Er zijn veel website hosts waar je Wordpress automatisch kan laten installeren. Dan kun je zelf een thema/ontwerp uitzoeken en je website vullen met foto's en tekst.
Schuur_ schreef:Ik heb via vimexx mijn domeinnaam gekocht en dan op wordpress een pakket. Heel simpel voor mij als echte noob in het websitegebeuren. Het is kwestie van goed alle stappen en handleidingen doorlezen
idylle schreef:Dank je voor je reactie!
Ik hoor ook wel eens wat over strato, iemand daar ervaring mee?
Liselot schreef:Ik heb mijn website (zie onderschrift) via WIX, ideaal voor leken en het is drag en drop, dus je kunt alle elementen precies plaatsen waar je ze hebben wilt.
Ik heb een betaalde versie, staat een stuk professioneler en ik heb een mailadres er bij. Geloof dat ik 300 per jaar betaal. Ik heb de premium versie.
Toen ik begon had ik een betaalde Jimdo site, niet duur, maar ook minder flexibel want geen drag en drop. Je kunt alleen elementen op vaste plekken zetten. Maar als je dat prima vindt is dat een goede betaalbare optie. Was toen met domeinnaam en mailadres iets van 80 euro per jaar kwijt
idylle schreef:Heeft iemand een voorbeeld van een website die met wix gemaakt is?
Wat is drag en drop