Ik wil ander werk mits haalbaar. Ik werk nu bij een distributie centrum maar laatste tijd is het rustig en kom ik gewoon lang niet aan mijn uren wat ook resulteert in weinig loon. En de rekeningen lopen uiteraard door. Ik begin 18u tot sluit. Vaak tussen half 1 en 2u klaar. Alleen nu sta ik 10u alweer thuis op de stoep

Alleen het is wat lastig met wat ik zoek. Ik heb thuis een hondenopvang én ik ben momenteel (16 wk) zwanger. Ik ben een persoon die graag wat om handen heeft en niet gelukkig wordt van kantoorwerk. Alleen door de zwangerschap mag ik nu niet keihard werken.
Door mijn hondenopvang moet ik eigenlijk overdag wel gewoon thuis zijn. Avondwerk past mij beter. Er is wel een maar, ik ben dus zwanger en ik moet wel tot mijn avondrust komen. Ik kan straks niet tot midden in de nacht doorploeteren. Wat wel een optie is is bijvoorbeeld thuiswerk, of inpakwerk. Ik loop alleen een beetje vast omdat ik best moeilijk werk zoek qua tijden. Wat ook lekker verdient zodat ik rond kan komen.
Ik heb niveau 3 diploma (paardenhouderij), in het bezit van B, BE en T rijbewijs. Ik ben zeker in staat om te leren en dingen aan te pakken. Verslagen of documenten typen lijkt mij ook geen straf!
Punt is dus, ik kan gewoon geen hele dagen van huis zijn ivm de opvang. Wel zou ik flexibel werk kunnen doen als ik eens een dag geen hond in de opvang heb
Wat ik heb gedaan wat mij zeker beviel (en ik kan bij de bedrijven terug komen mocht ik willen)
-5 jaar op een trainingsstal voor paarden 40u , verdient alleen niet echt
-2 jaar bij dpd gewerkt als lader en losser van vrachtwagens. Opzich wel lekker geld maar gekke werktijden 3u snachts tot 8 u sochtends en 16u middags tot 20u savonds. Dus je moet er 2x per dag heen
-2 jaar bij een automotive, onderdelen bij auto garages bezorgen, 40u. Dit kan nu niet meer uit ivm opvang. Ik ben dan nooit overdag thuis
- 2 jaar tot heden orderpicker distributiecentrum ongeveer 25u in de avonduren
Wie heeft dé baan voor mij in gedachte? Ik loop wat vast...