Nagelstyliste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deemiii

Nagelstyliste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-23 18:47

Hi! Ik hoop dat het hier goed staat.

Ik ben al zo lang als ik me kan herinneren bezig met nagels (vooral van mezelf) en vroeger als klein meisje zat mijn oma mijn nagels te lakken (daarvan heb ik het denk ik ook haha).

Nu speelt het al een aantal jaar door m’n hoofd om een opleiding/cursus tot styliste te gaan doen. Ik heb hier al een goed instituut voor gevonden.

Maar nu vroeg ik me af; zitten er nagelstylistes op Bokt? En hoe zijn jullie begonnen met het opbouwen van klanten en vooral; hoe doen jullie het met de ruimte/locatie/salon? Bij mij in huis heb ik helaas geen ruimte om een salonnetje te maken dus ben ik gelijk afhankelijk van een andere locatie. Wat mogelijk een optie is is bij mijn ouders in de aanbouw (schuur maar met vloerverwarming). Echter zou mijn vader deze dan moeten verbouwen (punt dak erop zodat zijn spullen naar boven kunnen en deur aan de straatkant maken) en stel dat ik het dan niks vind, het hele nagel-gebeuren dan heeft hij straks de hele boel verbouwd. :+

Dus liever zou ik bijv. eerst ergens een tafel huren of een kleine ruimte. Maar hoe vind je dit? Ik woon in de Randstad en hier is ruimte al erg schaars. :') Ik heb wat zitten zoeken maar kan lastig iets vinden. Ik ben op Facebook ook lid van een groep maar daar word vooral in het midden van het land locaties aangeboden.

laura1987

Re: Nagelstyliste

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:33

Misschien kun je een deel van een ruimte huren bij een salon ofzo?

Wellicht is het handig om eerst te beginnen met familie/kennissen en vriendinnen om te kijken of je het echt leuk vind.

Sky_As

Re: Nagelstyliste

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:38

Ik denk dat je beter eerst even ergens in dienst kunt gaan om te kijken of je het leuk vind... Op die manier hoef je behalve de basis dingen voor je opleiding niet van alles te kopen, en kun je ook altijd weer stoppen als je het niks vind. Vaak genoeg grote salons die personeel zoeken.....