Ongelukkig in mijn vakgebied

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Ongelukkig in mijn vakgebied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-23 19:34

Zoals de titel al zegt: ik ben niet meer gelukkig in het vakgebied waar ik zit (grafisch vormgeving)

Ik heb nooit echt geweten wat ik wil doen. Zo ben ik begonnen met verpleegkunde, maar er na een jaar mee gestopt, vervolgens ben ik grafisch vormgeving gaan studeren. Deze studie was oké, ik heb het afgemaakt. Ik heb verschillende stages gelopen om te ontdekken wat dan binnen de grafisch vormgeving bij mij past maar het niet kunnen vinden. Ik werk nu als DTP’er en ik ben echt ongelukkig. Ik wil weg, ik wil wat anders.. maar ik heb geen flauw idee wat. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik zou het leuk vinden om met mijn handen te werken, maar fysiek zwaar werk kan ik lichamelijk niet aan. Ik heb overigens voor mijn baan als DTPer heb ik een bootcamp ICT gevolgd wat helaas ook niet bij mij bleek te passen. Ik ben namelijk slechthorend en dat kost me extreem veel energie, dus het liefste heb ik werk met zo min mogelijk telefonisch contact/meetings.

Zijn er meer mensen die in een soort gelijke situatie zitten of hebben gezeten? Iemand die kan vertellen over je eigen proces of enig idee wat ik kan doen? Ik krijg steeds meer moeite om sochtends mijn bed uit te komen omdat ik met tegenzin naar mijn werk ga. Het is zelfs zo erg dat ik bijna iedere dag wakker word met hoofdpijn en misselijkheid.

prugelpiet

Berichten: 12579
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 20:02