Hoi allemaal!!
Sommige van jullie zullen mij herkennen van de topics die ik heb gemaakt over mijn paard Kiwi.
Dit (volg)topic word iets anders: nadat er toch wat vraag was na mijn afgelopen jaar in the picture ga ik jullie meenemen de aankomende jaren met mijn avontuur in Engeland.

(ja wij zijn in de tussentijd ook overgestapt naar western

Nu mijn visum rond is durfde ik het aan, het is nu 100% zeker dat ik vrijdag 15 september naar Hartpury, Engeland ga rijden om hier aan de universiteit Equine Performance and Rehabilitation te studeren. Deze studie duurt 4 jaar, inclusief een stagejaar.
Komend jaar begint met een internationaal welkomsweekend, waarna de Britse studenten aan zullen komen op campus en we een gezamelijke welkomsweek houden.
Ik heb een kamer op campus en krijg er komend jaar ook mijn maaltijden gecaterd. Zo kan ik me volledig focussen op de studie en wennen aan het land.
Hoewel ik voor Kiwi een stal had kunnen krijgen op de universiteit, heb ik daar van af gezien. Ik ga me in Engeland rustig oriënteren op stallen in de omgeving, en hopelijk komt ze met Kerst mijn kant op.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit te volgen!
Liefs,
Ismay