Onderhandelingsmogelijkheden salaris medewerker BSO?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinke

Berichten: 20550
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Onderhandelingsmogelijkheden salaris medewerker BSO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 15:49

bij het tweede gesprek het salaris niet paraat? Ik heb in m'n leven toch al wat gesprekken gevoerd, maar nog nooit op zo'n manier

deksel

Berichten: 3793
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 16:06

dorientjuh schreef:
Ik heb mijn tweede gesprek gehad, maar toen ik vroeg naar salaris hadden ze dat niet paraat dus dat krijg ik nog te horen.

Ik begreep gisteren wel dat als de kinderen eerder worden opgehaald dan sluitingstijd, dat ik dan eerder naar huis mag, maar dat ik dan krijg uitbetaald tot wanneer ik naar huis ga. Dus niet tot sluitingstijd. Ik vind dit raar. Is dit de normale gang van zaken?

Toen ik als invalkracht bij een bso+ werkte, was dit inderdaad normaal. Je kreeg betaald wat je werkte. Vaste krachten met een uren-contract moesten daarom dus soms extra werken om hun uren te halen. Heel krom eigenlijk maar zo werkte het daar wel.

Samantha89

Berichten: 1118
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: zwijndrecht(z-h)

Re: Onderhandelingsmogelijkheden salaris medewerker BSO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 16:30

Of je blijft gewoon tot wanneer je moet werken, ook al zijn de kinderen eerder opgehaald. Of als je compensatie uren hebt kan je die opnemen. Bij ons gebeurt het heeeeeel soms dat we een half uurtje eerder leeg zijn, maar dan moeten we nog opruimen en afsluiten en eer dat je dan buiten staat hoef je niks meer in te leveren. En eerlijk, het gebeurd echt niet vaak dat je een uur of een half uur voor sluit leeg bent hoor.

Baloedebeer
Berichten: 228
Geregistreerd: 09-02-14

Re: Onderhandelingsmogelijkheden salaris medewerker BSO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 17:49

Je werkgever mag je rooster de dag zelf niet meer aanpassen en dan minder uren uitbetalen. Als je wel zelf eerder naar huis gaat omdat de groep leeg is en je er niet voor kiest iets anders te doen hoeven ze die niet uitbetalen..