Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik blijf zo aardig in balans.
Suzanne F. schreef:Beide opties. Avonden vrijhouden en de weekenden vrijhouden. Zoveel mogelijk dan.
). Dan hik je er ook niet zo tegenaan en ga je lekker energized de dag in. Ik werk zelf thuis en probeer met enige regelmaat tijdens mijn pauze een uur te fietsen/mountainbiken (woon 5 minuten van mtb-route, superleuk
).... En dan een half uurtje langer doorwerken.
De avonden zijn voor mezelf, mogelijk dat ik telefonisch met iemand bijpraat of eventueel bij iemand eet of te eten krijg, maar dat is dan bij voorbeeld op woensdag ivm de dag erna vrij. Over het algemeen bestaan mijn avonden uit aandacht voor de katjes, koken, eten, afwassen, tv kijken, douchen en gaan slapen. Regelmaat en rust. In de weekenden spreek ik wel eens met iemand af. Maar ik wil zo min mogelijk verplichtingen. Als het me uitkomt vind ik het prima om iets te ondernemen. Op de dag zelf weet ik meestal pas of ik daar zin in überhaupt energie voor heb. Ik ben hsp en chronisch ziek. Met hoe het nu gaat heb ik daar zo min mogelijk last van. Maar mijn energie is veel schaarser dan mijn tijd. Omdat ik na het weekend 3 dagen achter elkaar werk is het echt nodig dat ik dan zo goed mogelijk ben opgeladen.
). Maar qua efficiëntie van de training zelf is die vaak wat rustiger. De avond trainingen zijn heerlijk om mijn hoofd leeg te krijgen, en in de weekenden kan ik het hardste knallen. Maar ik kan me ook voorstellen dat dit voor een ander weer helemaal anders werkt.