Ik zoek… een carrière switch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 01:35

Spelt schreef:
Onder het mom van: Bokt heeft zoveel kennis in huis, is niet geschoten altijd mis natuurlijk.
Een recent algemeen topic kon ik niet vinden, mocht die er wel zijn let me know! *\o/*

Lang verhaal kort: ik zoek een ander soort baan. Momenteel werk ik als verzorgende IG, heel leuk dat zeker… maar niet voor de langere termijn. Mijn werkgever maakt een zooitje van het rooster en ondanks het prima betaald, wil ik kijken of ik het eens over een hele andere boeg kan gooien.
Bij een andere werkgever aan de slag als verzorgende kan natuurlijk, maar dan blijf ik vast zitten aan onregelmatige diensten en dat is juist waar ik vanaf wil.

Wat zoek ik:
- Een baan die vaste dagen en uren bied voor 24 tot 28 uur per week.
- Zorg vind ik heel leuk, maar dan zit je dus snel tegen het bovenstaande aan te hikken wat niet lukt. Ik heb een kijkje in de keuken gekregen als doktersassistente en erachter gekomen dat een groot gedeelte van de dag aan de telefoon hangen niets voor mij is, werken op de meldkamer van een HAP en 112 valt dus ook af. Wijkverpleegkundige lijkt me dan wel weer erg leuk of WMO medewerker (dus bij mensen thuis langs).
- Techniek, bouw of ander soort werk met mijn handen en hoofd zeg ik volmondig ja tegen, maarja geen idee wat daar voor functies in zijn. Dingen als productiemedewerker/ winkelmedewerker juist weer niet. Andere sectoren vind ik wellicht ook interessant maar heb ik misschien nog niet aan gedacht.
- Werk waar een BBL opleiding niveau 4/HBO voor te volgen is (want ja, ik heb wel echt een inkomen nodig).

Verder heb ik niet veel eisen, ik hoop dat jullie leuke en bijzondere banen weten waar ik misschien wel helemaal niet van wist. :D


Wat dacht je van zzp als hondentrimmer.
Genoeg klandizie en als je de prijzen gelijk goed instelde zit je comfortabel per maand.
Jij bepaalt hoeveel en wanneer je werkt.