wat voor bijbaan in examenjaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vierhoef
Berichten: 174
Geregistreerd: 08-08-20
Woonplaats: NL

wat voor bijbaan in examenjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 20:45

hoi allemaal,

inmiddels zit ik in mijn examenjaar (6 vwo) en ik zou heel graag een bijbaan willen. Alleen vind ik het lastig om te bepalen wat precies bij mij past :Y) ik zie mijzelf niet in een supermarkt werken om vakken te vullen of om met bekenden te werken. Ik vind het leuk om mijzelf uit te dagen en ik zoek iets wat dicht bij huis is en met flexibele werktijden, het liefst wat ik zelf in kan delen. Dit omdat ik het nogal druk heb met paard in eigen beheer en veel school/leerwerk + tussendoor nog ergens een sociaal leven :D

Wat ook handig is om te weten is dat ik in Woerden woon, nog geen werkervaring heb naast een enkele keer bijles te hebben gegeven en dat ik meerderjarig ben.

Ik ben een zelfstandige werker, vind het super leuk om bezig te zijn met taal (spreek vloeiend Engels en aardig Duits en Frans) en ben heel erg gedreven.

Heeft iemand tips/tricks of een goed idee voor een bijbaantje wat anders is dan het standaard in de horeca of in een supermarkt werken? let me know, thanks in advance!! :)

ruitje

Berichten: 12360
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 20:50

Niet standaard en vaak fijne werktijden: de gehandicaptenzorg. Als je als flexwerker aan de gang gaat kun je aangeven vooral last minute gebeld te willen worden.

Lijsken
Berichten: 1039
Geregistreerd: 10-02-22

Re: wat voor bijbaan in examenjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 20:53

Als je al ervaring hebt met bijles geven zou ik dat uitbouwen :j

xrobbiee

Berichten: 301
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: wat voor bijbaan in examenjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 21:05

Ik heb jaren in de bioscoop gewerkt, vond ik super leuk en was ook heel flexibel. Geeft ook de mogelijkheid tot doordeweeks avonden werken zonder dat het meteen nachtwerk wordt, bij ons was het meestal half 1 klaar. De bioscoop waar ik werkte was super flexibel met roosters en je kon ook nog veel werken. Ook was het heel afwisselend werk, denk aan achter de kassa staan, achter de bar werken, kaartjes scannen en zalen schoonmaken. Geen dag was hetzelfde en er was ook genoeg ruimte om het gezellig te hebben met collega’s.

Autumnn

Berichten: 8073
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 21:05

(Internationale) klantenservice? Heb ik altijd gedaan in mijn studietijd. Flexibel, goed voor je netwerk en het betaalde altijd wel prima

future_vet
Berichten: 2622
Geregistreerd: 01-05-10

Re: wat voor bijbaan in examenjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 21:44

Ik werkte in t ziekenhuis als operatiekamer schoonmaakster. Verdiende goed en verbreed je blik op de wereld ook nog eens

frensje
Berichten: 725
Geregistreerd: 12-11-10

Re: wat voor bijbaan in examenjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 21:59

Onze dochter gaf examentraining en bijles via Lyceo op verschillende middelbare scholen. Geen idee of zoiets ook bij jou in de buurt zit.