Ik ben inmiddels 4,5 jaar logistics planner, wat inhoudt dat ik een kaasfabriek plan op productieniveau. Daar komt best wel het een en ander bij kijken. Officieel is het een MBO+ functie, vergeleken met andere fabrieken in ons netwerk (wij maken nogal veel verschillende kazen, ca. 75 recepturen de meeste andere fabrieken hebben een max van 20 met een veel lager tonnage op weekbasis) is het links en rechts misschien wat uitdagender en moet je toch echt wel wat in je snotje hebben zullen we maar zeggen.
Ik heb HBO gedaan, Bedrijfskunde en heb mijn kennis van logistiek best goed weten te gebruiken de afgelopen jaren. Toen ik kwam draaide er net een nieuwe fabriekslijn en daar lag een grote uitdaging. Tegenwoordig draait het heel erg goed en is het voor mij een riedeltje geworden.
Met hulp van mijn leidinggevende en onze HR manager ben ik verder aan het kijken. Nu komen er de komende tijd diverse functies vrij op onze locatie. Ik werk graag op deze locatie en ben er best wel aan gehecht. Een opdracht die ik van HR mee kreeg was het kijken naar veel vacatures en opschrijven wat aanspreekt. Ik ben maar begonnen met het kijken naar de plussen en minnen van mijn huidige werk en toen ik als plus opschreef dat ik de dynamiek en druk erg leuk vindt, maar het ontbreken ervan als het rustig is dacht ik ineens aan de MBTI die ik recent moest doen en waar weer hetzelfde uit kwam als altijd: Ik ben de Entertainer, het turbulente type ook nog... En die houdt van werken met mensen en werken onder druk. Ik zou het goed doen als ambulancemedewerker

Maar ik ben nog niet echt van plan om me om te scholen... En toen dacht ik weer eens aan Bokt...
Hier zitten vast ook genoeg entertainers! Wat doen jullie voor werk? En wat is er leuk aan, en wat niet?
Oh en als je niet weet wat je bent?
https://www.16personalities.com
Overigens... ik hang niet alles op aan die test, maar ik merk wel dat het redelijk overeen komt met mijn eigen voorkeuren binnen mijn huidige werk.
"When Entertainers come in to work, they want to see a touch of chaos, and to navigate it with a crack team of capable friends who are all too happy to take action by their sides."