Resterende maanden reisvoorziening DUO

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nienke555

Berichten: 4933
Geregistreerd: 16-05-13

Resterende maanden reisvoorziening DUO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-22 18:00

Hoi bokkers,

Ik heb even een vraagje en ben benieuwd of jullie dit weten.

Ik zit nu in het 5e jaar van mijn studie (eigenlijk bestaat mijn bachelor uit 4 jaar, maar heb een beetje vertraging). In oktober 2023 ga ik afstuderen (ik begin daarmee in april 2023).

Nu keek ik even op MijnDuo bij de 'resterende maanden reisvoorziening', omdat ik er vanuit ging dat ik nog maar tot en met augustus reisvoorziening had, omdat de reisvoorziening normaal gesproken 5 jaar is. Na even googlen zie ik dat het door corona iets verlengd is, maar bij mij staat dat ik nog 33 maanden reisvoorziening heb, en bij een vriend van me zelf 72! Dat vonden wij wel erg veel :')

Hoe staat dit bij jullie? En iemand die weet of die 33 maanden bij mij wel kloppen?

Zebrastreep

Berichten: 9828
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 18:07

Ik heb destijds ook verlening gekregen van mijn reis abbonement vanwege corona en mogelijke vertragingen ( en nog 2000 euro omdat mijn stufie stopte en ook alvast voor mogelijke vertraging)

Ik heb uiteindelijk geen vertraging gehad. Maar ik heb geen extra kosten voor het reizen. Die van mij werd volgens mij ook langer verlengd als dat ik bezig zou zijn ook alvast de mogelijke uitloop was denk ik mee berekend.

Ik hoef dat ook niet terug te betalen , het geleende geld uiteraard wel.

En anders even opzoeken via de website of het klopt. Ik vertrouwde het ook voor geen meter dat ik zomaar even 2000 kreeg en dat mijn reizen werd verlengd.