Ervaringen gezocht subsidies veehouderij

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joanne1997

Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: Brabant

Ervaringen gezocht subsidies veehouderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-22 21:42

Beste Bokkers,

Ik weet niet of mijn berichtje hier goed staat en of dit überhaupt toegestaan is, maar niet geschoten is altijd mis.

Voor een school opdracht voor mijn opleiding accountancy, ben ik bezig met het opstellen van een onderzoeksrapport voor een melkveebedrijf. Het rapport is vooral gebaseerd op cijferanalyses maar ik wil graag wat dieper op het onderwerp in gaan.
Daarom ben ik op zoek naar ervaringen van melkveebedrijven die geïnvesteerd hebben in verduurzaming en hierbij gebruik gemaakt hebben van subsidies zoals de Sbv, EIA, MIA, Vamil etc.

Alle ervaringen (mag uiteraard ook via pb!) zijn welkom maar het meest geholpen zou ik zijn bij een realistisch beeld van de kosten van de investeringen en in hoeverre dit heeft geholpen voor de onderneming. Het hoeft natuurlijk niet specifiek te gaan om een melkveebedrijf.

Op internet is veel informatie te vinden maar daadwerkelijke ervaringen van bedrijven en eventueel bijbehorende cijfers, zijn lastig te vinden dus wellicht kunnen jullie mij verder helpen!

Alvast enorm bedankt! }:0 :)