Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Het enige wat ik aan raad: Neem een goede advocaat in de arm.
Dat thuiswerk heb ik ook 6 jaar gezocht, maar nooit gevonden.
Ga in hoger beroep tegen de uitspraak.
leeslampje schreef:Een vast inkomen maar alleen werken wanneer de energie het toe laat, klinkt te mooi om waar te zijn. Bij thuiswerk zal je altijd iets van druk zijn: een target wat je moet halen, een aantal uur dat je beschikbaar moet zijn, etc.
Ik zou ook een herkeuring aanvragen. Als ze fysiek achteruit is gegaan maar ineens wel wordt geacht te werken, lijkt daar iets scheef te zitten.
Jintexx schreef:Het is al via de rechter aangevochten, ook hier is niks behaald.. Helaas..
Bezwaren zijn ingediend en dus afgewezen.
Ze zijn al bijna 1,5 jaar bezig hiermee..
Zowel huisarts als ziekenhuis kunnen de vinger er niet exact opleggen waar het door komt.. Meerdere onderzoeken gehad.
Het "vast" inkomen is niet dat er een mega bedrag iedere maand binnen moet komen. Maar het moet niet zo zijn dat er de ene maand geld is en de volgende maand niks. En ik weet ook dat het werk afhangt van wat lukt. Maar ze kan als ze 20 uur per week dan "werkt" veel doen over 7 dagen verdeeld.
Ik zie ook een paar opties zoals gastouder, maar dat is kwa energie level en drukte van kids niet te doen. Kleinkinderen (6 maand/7 jaar) kunnen wel komen, maar na 2 uur is de energie pot op en stort ze in.
Een pc is momenteel niet in huis, heeft ze wel ervaring mee maar is er al even uit.
Moonlight17 schreef:In mijn omgeving zijn ze 10 jaar aan het procederen geweest, geeft de moed aan die kant nog niet op. In mijn omgeving vond het UWV dat je met 1 werkend oog die ook nog beperkt zicht heeft je prima veilig kan werken in het donkere, stoffige omgeving voor 40 uur in wisselende diensten.
In de tussentijd solliciteren, netjes melden in de brief wat haar fysieke staat is, kans dat ze wordt uitgenodigd in een gesprek is al nihil even cru gezegd. UWV moet je helpen om aan het werk te gaan, dus ik ben benieuwd wat ze zelf voorstellen en denken dat haalbaar is.
Moonlight17 schreef:In mijn omgeving zijn ze 10 jaar aan het procederen geweest, geeft de moed aan die kant nog niet op. In mijn omgeving vond het UWV dat je met 1 werkend oog die ook nog beperkt zicht heeft je prima veilig kan werken in het donkere, stoffige omgeving voor 40 uur in wisselende diensten.
In de tussentijd solliciteren, netjes melden in de brief wat haar fysieke staat is, kans dat ze wordt uitgenodigd in een gesprek is al nihil even cru gezegd. UWV moet je helpen om aan het werk te gaan, dus ik ben benieuwd wat ze zelf voorstellen en denken dat haalbaar is.
Gebruikers op dit forum: chocky84, Eggsel, GoogleAdsense, koenlover, lausan, mooney, N_B_N, senna21 en 101 bezoekers