Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnoNiemand schreef:Ik ben aan het rondkijken naar een andere baan omdat ik na vastgeroest te zijn bij een bedrijf een nieuwe weg in wil slaan. Nu lijkt het mij heel erg leuk om op een dagbesteding te werken als begeleider. Overal om te heen hoor ik ook dat dit hét moment is om te solliciteren: ze schreeuwen overal om personeel! Maar als ik op linkedin naar vacatures zoek, vind ik niets op dit gebied. Wat doe ik verkeerd?Of is dit werk zo gewild dat er bijna geen vacatures zijn?
ista schreef:Regio Zuid Holland dan kun je oa kijken bij:
Ipse de Bruggen
's-Heerenloo
Philadelphia
Gemiva SVG
(en vaak hebben ze ook hun eigen vacature-sites)
spoekie schreef:Op onze vacatures voor begeleider dagbesteding reageren relatief veel mensen, dus het is lastiger om daar tussen te komen.
Het probleem zit hem inderdaad vooral in functies als woonbegeleiding.
Een tweede is dat de zorg erg dicht geprotocolleerd is. We moeten aan kwaliteitseisen voldoen, dus je moet een minimaal papiertje hebben of een opleiding gaan doen.
Ik als hr vind dat ook erg frustrerend, omdat het ons beperkt daar waar we een tekort hebben. Tegelijkertijd is goed kunnen handelen bij bepaald gedrag ook wel echt een kunst.
Tip: ik zou vooral contact gaan leggen met een organisatie.
Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Briiet, Charlie_, Cowgirl, Emese_Flower, europe_x, Fudge, haha1995, heidy_wilco, IASCrawler, lizzy99, Malbec, meiske04, wiifke, xLoki en 60 bezoekers