iemand een idee

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lnvdh

iemand een idee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 09:44

Mijn dochter gaat in maart 2023 stage lopen op paardenkamp soest. Fatastische ervaring natuurlijk maar voor haar 2.5 uur reistijd enkele reis. Intern is geen optie. Ik heb campings ed in de directe omgeving benaderd maar een 5 weken overnachten kost me al snel ruim 2000 euro voor een simpele chalet.
Zijn er mensen uit de omgeving vh paardenkamp die ideeen hebben voor overnachting? Stay ok heeft studenten prijzen maar ze zit op het mbo dus dat gaat niet op helaas.

Anoniem

Re: iemand een idee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:51

Kijk even op AirBNB. Als je daar voor 4 weken of langer wat huurt, krijg je vaak korting. :)

love_odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:14

Mkango schreef:
Kijk even op AirBNB. Als je daar voor 4 weken of langer wat huurt, krijg je vaak korting. :)

Goed idee, maar dan zou ik alsnog de hosts persoonlijk benaderen, je draagt namelijk nogal wat af aan airbnb

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 10:29

goed idee idd. ik heb wel al mails gestuurd naar vakantieparken in de directe omgeving of er bij langer verblijf andere prijzen gelden. ben benieuwd

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:29

Ik zou zoekertjes plaatsen op kamersites en facebookpagina's in die regio. Tijdelijk een kamer onderhuren lukt soms nog wel als de vaste huurder op reis of iets dergelijks gaat

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 23:51

Is het ook niet mogelijk om een toercaravan ergens op het terrein te zetten?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 00:55

Heb je het al bij het Paardenkamp na gevraagd? Ik denk namelijk dat zij dit wel vaker hebben.
Misschien hebben ze wel tips of evt een caravan.

Stuur inderdaad via AirBnB een persoonlijke berichtje, vaak is er wat te regelen als je voor zo'n lange tijd wilt huren.
En een zoeker op de Facebookgroep van Soest werkt ook goed.

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 08:01

Via Facebook? Misschien zijn er in de omgeving studenten die hun kamer tijdelijk onderverhuren door langere reis oid.

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 08:47

lnvdh schreef:
Mijn dochter gaat in maart 2023 stage lopen op paardenkamp soest. Fatastische ervaring natuurlijk maar voor haar 2.5 uur reistijd enkele reis. Intern is geen optie. Ik heb campings ed in de directe omgeving benaderd maar een 5 weken overnachten kost me al snel ruim 2000 euro voor een simpele chalet.
Zijn er mensen uit de omgeving vh paardenkamp die ideeen hebben voor overnachting? Stay ok heeft studenten prijzen maar ze zit op het mbo dus dat gaat niet op helaas.

Is dat zo? Heb je al navraag gedaan? MBO-studenten zouden ook studentenkorting moeten krijgen, helaas doen niet alle bedrijven en verenigingen dat maar een deel wel.

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 09:40

[/quote]
Is dat zo? Heb je al navraag gedaan? MBO-studenten zouden ook studentenkorting moeten krijgen, helaas doen niet alle bedrijven en verenigingen dat maar een deel wel.[/quote]

ja helaas