emr schreef:Ik heb het ook meerdere jaren gedaan. Zowel telefonisch als via de chat. 36 uur in de week maar ook 12 uur in de week.
Als bijbaan vond ik het goed te doen. Maar dan praat ik wel over maximaal 12 uur in de week. Voor mij geldt dat chatten veel beter te doen is dan bellen. Wat het voor mij leuk maakte is een fijn team met gezellige collega’s. Dat is de enige reden dat ik er zolang gewerkt heb. Alleen bellen zou ik afraden. Vaak zijn de afhandel tijden kort en moet je snel kunnen werken. Ik heb mijn bijbaan als callcenter medewerker toen ingeruild voor KlasseStudent, wellicht past is dat wat voor je.
Sinds ik niet meer voor de klantenservice werk ben ik een aanzienlijk leuker en minder chagrijnig mens geworden!
Het liefst zou ik ook de mail, chat en social media willen doen. Maar ik heb het idee dat merendeel van de vacatures echt puur bellen is.