Werken in de klantenservice

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4659
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 01:18

Beterschap, conejo! Vervelend dat mensen zo snel boos zijn zeg.. :( Jij kunt er ook niets aan doen. Dat weten ze ook wel denk ik, maar soms knapt er denk ik iets bij zulke mensen. Zo jammer..

Ik hoop ook dat het uiteindelijk in mijn voordeel gaat zijn, we zullen zien!

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 19:04

Ik wil je wel graag succes wensen Texas.
Ik vind het erg goed dat je voor je zelf opkomt.

Ik moest vandaag ook even boos worden.
Wij gaan starten met een project. Daarvoor moeten wij bel afspraken uit bellen en relaties helpen met een regeling die ze moeten opgeven.
Dit is best ingewikkeld. Je moet A technische mensen helpen en meekijken zodat hun aanvraag goed in het systeem staat. We hebben een half uur per bel afspraak gekregen.

Mijn manager wilde 16 bel afspraken op een dag laten doen. Wat dus inhoudt dat je niet naar de wc kunt. Niet even kunt ademhalen als je een nieuw gesprek aangaat.

Dan heb je dus een lastig gesprek en moet je gelijk door.
Ik heb mijn poot stijf gehouden en aangegeven dat ik 12 echt de Max vindt.

Nou daar was wat discussie en vasthoudendheid voor nodig maar het is gelukt. We gaan starten met 12. En kijken hoe dat loopt.

dierenfan
Berichten: 9640
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 19:09

Zo blij dat wij juist een project gestart zijn waarbij tijden en aantallen volledig los gelaten worden maar de nadruk ligt op zo vlot mogelijk de cliënt van het juiste antwoord of informatie voorzien door zelf die informatie te gaan opvragen bij de juiste back office en het daarna zelf terug te koppelen naar de cliënt.

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 19:30

dierenfan schreef:
Zo blij dat wij juist een project gestart zijn waarbij tijden en aantallen volledig los gelaten worden maar de nadruk ligt op zo vlot mogelijk de cliënt van het juiste antwoord of informatie voorzien door zelf die informatie te gaan opvragen bij de juiste back office en het daarna zelf terug te koppelen naar de cliënt.

Ja het probleem is hier dat het af moet zijn voor een bepaalde datum. Dus die tijdsdruk ontkomen wij gewoon niet aan. Wij beantwoorden in principe ook niet echt vragen. Daarvoor kunnen ze regulier contact opnemen.

Het is echt letterlijk helpen bij de aanvraag van een regeling. (Technisch) dus wij helpen ze op weg zodat ze weer verder kunnen.

Texas02

Berichten: 4659
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:11

Dat klinkt ook niet fijn, daantjuhhh. :n Goed dat je je aan maximaal 12 hebt vastgehouden, anders ga je er op een gegeven moment echt aan kapot.

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 07:52

Texas02 schreef:
Dat klinkt ook niet fijn, daantjuhhh. :n Goed dat je je aan maximaal 12 hebt vastgehouden, anders ga je er op een gegeven moment echt aan kapot.

Ja joh. Ik hoef zelf niet te bellen. Maar mijn collega’s wel. (Ik plan hun in en ben een soort hulplijn/coach)
Ik wil niet dat mijn collega’s straks bij bosjes neervallen. Dus moest even goed voor ze opkomen.

Texas02

Berichten: 4659
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 08:07

Wat fijn voor je collega's dat ze jou hebben en dat je zo goed om ze denkt! :)

Texas02

Berichten: 4659
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:55

Ik mag er verder niet veel over zeggen , maar ik heb vandaag een vaststellingsovereenkomst getekend. Wat ik erover mag zeggen is dat de werkgever en ik in goed overleg hebben besloten het dienstverband te beëindigen. Dat betekent dus ook dat ik nu vrij ben om op zoek te gaan naar een andere baan en deze ook aan te nemen zonder rekening te moeten houden met een opzegtermijn oid. Ik denk dat het wel goed is zo, want het was voor mij echt een niet werkbare situatie.

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:00

Oh ja. Ik denk heel verstandig.

Je houdt dat zo ook anders niet vol.
Dan ben je voor de zomer zelf kapot.

Succes met het zoeken naar een baan.

Ik kan je de pagina: https://www.werkenvoornederland.nl/ aanraden.

De Rijksoverheid is een goede werkgever. Betaald goed en zijn zuinig op hun personeel.
In ieder geval dat is mijn ervaring.

Texas02

Berichten: 4659
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:58

Dankjewel voor de tip! Daar ga ik zeker even naar kijken! :j
Ik hield het ook niet vol, ik ging er al zo langzaam aan kapot.. Nu al, na zo'n korte tijd..

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:16

Texas02 schreef:
Dankjewel voor de tip! Daar ga ik zeker even naar kijken! :j
Ik hield het ook niet vol, ik ging er al zo langzaam aan kapot.. Nu al, na zo'n korte tijd..


Als je helemaal niet meer weet wat je doen moet kun je altijd nog buschauffeur worden....

Altijd welkom om een dienst mee te kijken.

Texas02

Berichten: 4659
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Werken in de klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:47

Dat is wel weer heel wat anders :+ Is daar nog zoveel werk in dan? Ook parttime?

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:51

Texas02 schreef:
Dat is wel weer heel wat anders :+ Is daar nog zoveel werk in dan? Ook parttime?

Schreeuwend tekort

dierenfan
Berichten: 9640
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 06:22

Anne_GTI schreef:
Texas02 schreef:
Dat is wel weer heel wat anders :+ Is daar nog zoveel werk in dan? Ook parttime?

Schreeuwend tekort


Zeker komend jaar met al de geplande trein werkzaamheden

Texas02

Berichten: 4659
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 07:30

Op de één of andere manier zie ik het nog niet echt voor me, buschauffeur worden. Het is ook wel heel iets anders natuurlijk dan klantenservice of richting een administratieve baan. Ik ga er wel nog even over nadenken, maar ik weet het niet, of dat wel bij me past. Wel lief dat jullie meedenken hoor! :)