Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
VillaNeusjes schreef:Zoek je mensen die al een verzekering hebben looen bij petplan of onbekend zijn met ze ?
Ik heb zelf altijd mn dieren bij petplan verzekerd en gehad
Marije_jiplover schreef:Volgens mij is millenial vanaf 1985-2000, althans, volgens de methode waar ik ooit van een genetatie-expert een lezing van heb gehad.
Maar goed, ik heb de enquête wel ingevuld.
Alleen wanneer je niet geïnteresseerd bent in een huisdierenverzekering, moet je toch beantwoorden welke extra opties je zou willen hebben. Had handiger geweest als daar de optie NVT beschikbaar was.
IngeK schreef:Ik heb hem ook voor je ingevuld.
Wel ook met een glimlach. Wat mij betreft heb je niets aan een chatfunctie op een website, een kortingsactie of wat voor andere marketing-randzaken dan ook, als de basis niet op orde is.
Als je een product aanbiedt, wil je waarde toevoegen. Ik heb nog geen huisdierverzekering gevonden die dat doet. Als je een huisdierverzekering kan betalen, kan je m.i. ook een financiële buffer opbouwen waarmee je onvoorziene dierenartskosten kan betalen. En dan weet je tenminste zeker dat je dat potje ook kan gebruiken voor het benodigde doel, i.p.v. dat het niet gedekt is of je maar de helft vergoed krijgt.
Kortom, ik zou je werkgever aanraden om iets aan die propositie te doen i.p.v. jou onderzoek te laten doen naar randzaken als een chatfunctie op een website