Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
anjali schreef:Ik kom altijd uit voor mijn politieke partij of religie. Ik vind dat beter dan zoiets verzwijgen want het komt altijd uit en ik wil niet op een plek zitten waar ik geheim moet houden waar ik voor sta.Dit in geval dat je ergens werkt waarmee jouw idealen en voorkeuren echt niet matchen.
Boras schreef:anjali schreef:Ik kom altijd uit voor mijn politieke partij of religie. Ik vind dat beter dan zoiets verzwijgen want het komt altijd uit en ik wil niet op een plek zitten waar ik geheim moet houden waar ik voor sta.Dit in geval dat je ergens werkt waarmee jouw idealen en voorkeuren echt niet matchen.
Als je idealen en voorkeuren tolerant naar de medemens zijn en je bent dat zelf ook, waarom zouden er dan problemen moeten ontstaan? Kijk rond in de maatschappij. Hoeveel mensen weten van hun collega's op welke partij ze stemmen of wat ze precies in hun vrije tijd doen?
Biks2 schreef:Bedankt voor de reacties!
Ik zit bij partij voor de dieren. En ik wil daar ook in verder.
Alleen wil ik niet geassocieerd worden als klimaatactivist
anjali schreef:Amado7 schreef:Zou het zeker erbij zetten en dan zonder partij.
Ik vind het altijd raar als iemand bij een gesprek over politiek en verkiezingen weigert te vertellen op welke partij hij stemt. Als je dat geheim wilt houden dan moet je voorkomen dat erover gesproken en gevraagd wordt.
Noukie schreef:Ik zou het noemen inclusief partij. Om de simpele reden dat het wat zegt over wie je bent en je normen en waarden. En als een organisatie over de partij valt, kan je je afvragen je daar verder zou passen.
Noukie schreef:Ik zou het noemen inclusief partij. Om de simpele reden dat het wat zegt over wie je bent en je normen en waarden. En als een organisatie over de partij valt, kan je je afvragen je daar verder zou passen.