Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Kairos schreef:.
Heb je er ook bewust voor gekozen jaar 1 uit te sluiten? Ik zou juist de focus kiezen op één jaarlaag, om wat variabele te kunnen uitsluiten (of je er juist bewust van te zijn). Iemand in jaar 1 kan bv nog weinig kennis hebben over plannen, iemand in jaar 6 zou goed kunnen plannen bv. Jaar 4-5-6 heeft vaak meer tussenuren, dus meer tijd om aan opdrachten te werken overdag.
Adjepatatje8 schreef:Kairos schreef:.
Heb je er ook bewust voor gekozen jaar 1 uit te sluiten? Ik zou juist de focus kiezen op één jaarlaag, om wat variabele te kunnen uitsluiten (of je er juist bewust van te zijn). Iemand in jaar 1 kan bv nog weinig kennis hebben over plannen, iemand in jaar 6 zou goed kunnen plannen bv. Jaar 4-5-6 heeft vaak meer tussenuren, dus meer tijd om aan opdrachten te werken overdag.
Klopt bewust voor gekozen in deze enquête, omdat er op mijn school gewerkt wordt met toetsweken. Onze eerste toetsweek is pas na de herfstvakantie, dus zijn er erg weinig/geen cijfers. Ik vraag daarom naar eindcijfers van vorig jaar en klas 1 heeft deze cijfers niet.
Vandaar de keuze om de eerste klas uit te sluiten en te focussen op klas 2 t/m 6 en deze gegevens in mij PWS verder uit te werken.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 3 bezoekers