Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Biscuitje schreef:Update: afstudeerstage behaald!
taartjee schreef:Ik heb een vraagje, ik moet nog een wiskunde onderdeel afronden voordat ik daadwerkelijk mn diploma in ontvangst mag nemen na mn stage, maar ik loop hier zo verschrikkelijk mee te kloten omdat ik het niet goed begrijp. Het is MBO wiskunde, dit stukje zou volgens mij of wiskunde A of wiskunde B van havo/vwo moeten zijn. Ik heb dan wel havo, maar wiskunde heb ik altijd ruzie mee.
Mocht iemand mij willen/kunnen helpen zal ik diegene de opdracht even opsturen zodat je weet wat er gevraagd wordt. Het zal ongetwijfeld heel simpel zijn, maar ik krijg het er niet in bij mezelf en hoop dat een andere uitleg mij net over die streep kan trekken zodat ik het wel begrijp.
Biscuitje schreef:taartjee schreef:Ik heb een vraagje, ik moet nog een wiskunde onderdeel afronden voordat ik daadwerkelijk mn diploma in ontvangst mag nemen na mn stage, maar ik loop hier zo verschrikkelijk mee te kloten omdat ik het niet goed begrijp. Het is MBO wiskunde, dit stukje zou volgens mij of wiskunde A of wiskunde B van havo/vwo moeten zijn. Ik heb dan wel havo, maar wiskunde heb ik altijd ruzie mee.
Mocht iemand mij willen/kunnen helpen zal ik diegene de opdracht even opsturen zodat je weet wat er gevraagd wordt. Het zal ongetwijfeld heel simpel zijn, maar ik krijg het er niet in bij mezelf en hoop dat een andere uitleg mij net over die streep kan trekken zodat ik het wel begrijp.
Ik kan niet beloven dat ik het snap, want het is onderhand al even geleden dat ik eindexamen heb gedaan, maar stuur mij maar een PB!
Na mijn afstudeerstage ga ik dus twee minoren doen, ieder 10 weken. Verpleegkundig vakmanschap en international nursing. In de eerste minor ga ik allemaal verschillende dingen doen (drie weken oriëntatie stage lopen, naar congres, lezing, e-learnings maken), en de tweede minor dus een buitenlandstage in Australië.
deksel schreef:Ik ben nu bezig met het uitzoeken van een onderzoeksmethode en daarna ga ik mijn plan van aanpak schrijven. Met dat laatste was ik gisteren begonnen en toen bedacht ik me aan het eind van de dag: “ik moet eerst een onderzoeksmethode uitzoeken”. Welke onderzoeksmethode/projectmethode gebruiken jullie en hoezo?
Biscuitje schreef:Ik ben super blij, want ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn adviesrapport/scriptie behaald heb!
Dat betekent dat ik alle punten van het eerste semester binnen heb! EC's moeten nog toegekend worden, maar stage (17 EC), coachen en begeleiden bijeenkomsten en verslag (4 EC) en dus adviesrapport (8 EC), totaal 29 EC in de pocket!
Komende 20 weken mijn minors volbrengen, en dan na de zomer hopelijk officieel diplomeren! Over de minors maak ik mij niet zo druk eigenlijk, heel erg blij dat ik die eerste twintig weken overleefd heb.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, ChanelR, Cheytjuh, corinec, E_C, Esplen, Firegirl, Geodeo, GrapeshotBot, irene_sarah, Lizzy__87, M_D_H, mellamoshan, Sheran, Silenna, Silly_Woman, Steenbok12, trysteffy, Westernfreak en 57 bezoekers