Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Is het niet zo dat wanneer je contract eindigt en ze laten je doorwerken je automatisch een contract voor onbepaalde tijd hebt?
yvje86 schreef:Volgens mij hadden ze op moeten zeggen uiterlijk een maand?! (Hier ben ik niet zeker van) voor het einde van je contact anders loopt dit automatisch door met dezelfde afspraken als bij je huidige contract. Ik zou dus gewoon gaan werken.
Contemplate schreef:Hoi bokkers,
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Situatie: ik heb een tijdelijk contract wat t/m 31 augutus loopt. Ik mag daarna blijven (modelinge toezegging al voor de zomervakantie), maar ik heb nog steeds geen contract gezien. De einddatum die ik kan zien in de systemen staat op 31 augustus.
Ik maak veel dienstreizen voor mijn werk, en ben via werk verzekerd mocht er iets gebeuren onderweg. Buiten dat er een salarisstap toegezegs is, zijn ook de reiskosten en verzekering iets waar ik wel gewoon zekerheid over wil hebben. Meer info wil ik niet geven om het anoniem te houden.
Uiteraard is er contact geweest en zou het allemaal goed moeten komen. Aan de andere kant leert de ervaring, eerst zien dan geloven.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie als er 1 september nog geen contract is: werken of niet?
Misschien zijn er nog andere aspecten die ik over het hoofd zie, input is welkom!
Bedankt voor al jullie brainpower in dit dilemma!
Ineke2 schreef:
Flower033 schreef:En waarom is dat het domste wat je kunt doen?
Gebruikers op dit forum: Ababe, Annienke, AnoukS_, ComscoreBot, Druif_01, Felixity, fohadie, GoogleAdsense, Jespri, JudithDario, JudithO, Keell94, Mitch_Beauty, ogidni, Relserk, stijntilla, TrIjNiE__, ual_95, Zeepsop en 147 bezoekers