Wat voor bijbaan vanuit huis?

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird

Mazida

Wat voor bijbaan vanuit huis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-22 14:33

De energiekosten en boodschappen stijgen dus wat extra geld zou fijn zijn. Nu heb ik een superleuke parttime baan die goed te combineren is met de kids, dus van werk wil ik eigenlijk niet wisselen. Nu dacht ik aan een bijbaan vanuit huis, als ik een beetje op Google kijk, kom ik niet verder dan klantenservicewerk, maar dan moet je meteen 24 uur beschikbaar zijn. Ik ben wel goed in bellen, maar doe liever geen verkoopwerk. Ik heb trouwens een hekel aan poetsen :') , dus poetsadressen laat ik liever gaan :+ .

tamary

Re: Wat voor bijbaan vanuit huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:03

Postbode?

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:11

tamary schreef:
Postbode?

Doe je dan de post per mail sturen?

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:13

Nee, post in de brievenbussen doen. Zijn zat vacatures van en ruime werktijden. Als het je eigen wijk is, helemaal mooi.

[o]
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:16

tamary schreef:
Nee, post in de brievenbussen doen. Zijn zat vacatures van en ruime werktijden. Als het je eigen wijk is, helemaal mooi.

Maar dat is toch niet vanuit huis?

Doe wel en zie niet om

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:19

marleen_88 schreef:
tamary schreef:

Maar dat is toch niet vanuit huis?

TS noemt ook poetsadressen, dus naar buiten zonder kantoor met makkelijk in te delen tijden rondom al bestaande baan en huishouden banen.

[o]

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:19

Proberen door te breken op YouTube, schijnt goed te kunnen verdienen

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:35

Ik zie wel eens een advertentie voorbijkomen voor fotobewerker, is dat wat? (O.a. schoolfoto's, ervaring vooraf niet nodig).

cstok

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 16:17

Ik heb een heel tijdje een leuk extraatje verdiend bij Appen.com. Je kan daar meedoen aan allerlei projecten ter verbetering van zoekmachines zoals Google, maar ook Facebook etc. Ze hebben daar ook projecten waarbij je moet vertalen, of waarbij je zinnetjes moet bedenken voor Alexa of Google. Het is wel allemaal in het engels en je moet altijd een toets doen van te voren. Sommige projecten betalen 17 dollar per uur, alles via Paypall. Heel keurig bedrijf, altijd netjes op tijd met betalen. Het is een van de grootste dataverwerkers ter wereld. Misschien is dat wat.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 16:30

Wij hebben lang kaartjes gevouwen en strikjes aan kaartjes gedaan of kaartje en enveloppe samenvoegen in folie enz enz enz. Als je handig bent, geen dieren heb die er over lopen enz kan dat best leuk zijn. Wij deden het als vriendinnen samen en hadden ontzettend gezellige uren en toch leuk zakcentje (al wordt je er zeker niet rijk van)
Zoek maar op inpakwerk vanuit huis of thuiswerkcentrale

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:19

Je geeft aan goed te zijn in de telefoon maar niet te willen verkopen. Is dan een medisch klant contact center een idee? Waar het vooral om bestellingen gaat die vergoed worden door de verzekering? En het vooral de service van het bedrijf is die je ''verkoopt'' (en dat is met een glimlach (in je stem) en een luisterend oor vaak al snel verkocht :D)

Kentucky van Equi Center
Yes we Ken

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:58

Mjelleke schreef:
Ik zie wel eens een advertentie voorbijkomen voor fotobewerker, is dat wat? (O.a. schoolfoto's, ervaring vooraf niet nodig).

Ik lees toevallig even mee, maar deze klinkt voor mij erg interessant! Waar zie je deze advertenties? Ik heb ze zelf nog niet gezien!

Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 06:31

Honden oppas. Moet je natuurlijk wel van honden houden. Ik vind het soms best lastig om mijn, goed opgevoede, maar verwende honden ergens een dagje kwijt te kunnen. Uiteraard heb ik wel een adresje. Maar zij kan ook niet altijd. Ik betaalde altijd 30,- voor een hond en nu ik er 2 heb 50,- voor een dag. Eten krijgen ze mee.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:26

Oh ik zo momenteel heel graag iets erbij doen!
Mocht iemand iets van inpakwerk ofzo tegen komen wat al vanaf 8u pw kan (flexibele tijden) let me know!
Of online enquêtes oid voor een klein bedrag erbij :)

Iemand tips voor wat betrouwbaars of waar ik zoiets kan zoeken?

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-22 15:38

Dank voor meedenken

-Postbode, lijkt me leuk, maar gaat 'm niet worden in verband met kleine kinderen. Zoek juist iets om te doen als ze op bed liggen of op school zijn. Daarom voorbeeld van poetsadressen, maar ik houd niet van poetsen :')
-Doorbreken op YouTube, ik ben niet zo trendgevoelig en kom liever zelf niet in beeld, dus dat gaat 'm ook niet worden :o
-Advertenties voor fotobewerken ken ik niet, zie ze ook nooit voorbij komen.
-Hondenoppas ook leuk, maar heb thuis al 3 honden en 4 katten, nog meer dieren vindt mijn man niet zo leuk :')

Heb gekeken voor een belbaan, maar dat is allemaal vanaf 24 uur, dat is weer teveel om te combineren met mijn andere baan. Voor 8 uur zou dat wel gaan, dus mocht iemand hiervoor nog iets weten? Of voor inpakwerk, hoeft niet veel te verdienen, alle extra's zouden leuk zijn meegenomen.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 15:46

Online zie ik inderdaad nog wel eens oproepen langs komen voor het invullen van enquetes tegen betaling of bijvoorbeeld ompakwerk. Houd er dan wel rekening mee dat je ook ergens opslagruimte in je huis nodig hebt voor de spullen die je dan krijgt.

Witches, witches
Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:06

Bij VodafoneZiggo kan je vanaf 8 uur al werken, grotendeels vanuit huis. Niet 100%, maar wel fijn

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:10

Er is vast wel een baan voor je die perfect bij je thuissituatie past, je moet hem alleen even weten te vinden natuurlijk. misschien kan je daarom een uitzendbureau bellen zodat zij voor je rondkijken? Of als je linkedin hebt, plaats een oproep?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:18

ik heb een krantenwijk genomen, in mijn eigen buurt. word ik niet rijk van, maar leuk extraatje.

Iedere dag BBBeter

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:23

Texas02 schreef:
Mjelleke schreef:

Ik lees toevallig even mee, maar deze klinkt voor mij erg interessant! Waar zie je deze advertenties? Ik heb ze zelf nog niet gezien!

Ook wel benieuwd naar :D

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 17:41

Pakketpunt worden? Geen idee wat dat oplevert, maar ik zie meer moeders dat doen

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:11

Zag een bijbaan waarbij je €16,50 per uur kan verdienen met aanstekers inpakken, dat lijkt me wel wat :’) kon alleen niet zien hoe je moet solliciteren

Vera! :D

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:16

Hoeveel uur zou je willen werken? Het vervelende van 2 banen hebben is dat je de loonheffingskorting maar bij één werkgever mag toepassen. Je zou daarom een proforma kunnen opvragen zodat je een beeld hebt van wat je overhoudt netto per maand. De belastingaangifte kan dan wel weer leuk worden :D

Misschien is een administratieve baan iets voor je? Dat is vaak wel flexibel!

Atra esterní ono thelduin
Mor'ranr lífa unin hjarta onr
Un du evarínya ona varda

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:21

Ik werkte bij direct klantcontact als bijbaan. Callcenter maar dan voor terugbelverzoeken/ afspraken/ parkmobile/ eneco etc.

Dit deed ik volledig vanuit huis. Na corona wilde ze graag mensen op kantoor maar met een goeie reden mag volledig vanuit huis ook. Ik werkte er 12 uur per week en aan het eind 6 ivm studie. Verdiende ook nog goed en veel extraatjes.

Mocht je meer willen weten mag je mij ook wel een privebericht doen!

https://werkenbij.directklantcontact.nl ... bkQAvD_BwE
Er staat vanaf 16 uur maar in overleg is veel mogelijk en ook daar kampen ze met personeels tekort dus alle beetjes helpen!

[o]

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 19:06

Valerie_V schreef:
Zag een bijbaan waarbij je €16,50 per uur kan verdienen met aanstekers inpakken, dat lijkt me wel wat :’) kon alleen niet zien hoe je moet solliciteren

Te mooi om waar te zijn :')