Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Goof schreef:Ik ben enkele jaren geleden het onderwijs uit gegaan om te kijken welke opties er voor mij nog meer waren en ben inderdaad terecht gekomen in 'social work'. Ik ben gaan werken als ambulant begeleider voor kinderen/jongeren met ASS die door hun ASS vastlopen op school. In het stukje ASS en coaching ben ik verder intern opgeleid, maar verder paste ik goed in de begeleiding binnen verschillende scholen doordat ik altijd aan de andere kant heb gestaan.
Wat jij wil kan dus wel, maar je moet echt geluk hebben. Overigens ben ik wel weer terug gegaan naar het onderwijs na 2 jaar.
AnnoNiemand schreef:Goof schreef:Ik ben enkele jaren geleden het onderwijs uit gegaan om te kijken welke opties er voor mij nog meer waren en ben inderdaad terecht gekomen in 'social work'. Ik ben gaan werken als ambulant begeleider voor kinderen/jongeren met ASS die door hun ASS vastlopen op school. In het stukje ASS en coaching ben ik verder intern opgeleid, maar verder paste ik goed in de begeleiding binnen verschillende scholen doordat ik altijd aan de andere kant heb gestaan.
Wat jij wil kan dus wel, maar je moet echt geluk hebben. Overigens ben ik wel weer terug gegaan naar het onderwijs na 2 jaar.
Dankjewel! Wat jij noemt lijkt me dus heel leuk bijvoorbeeld. Waarom ben je terug gegaan?
AnnoNiemand schreef:Ok, er zijn dus mogelijkheden begrijp ik. Maar hoe kom ik er achter waar werk is? Gaat dat tegenwoordig nog via het uitzendbureau, of moet ik Linked in aanmaken of ‘gewoon’ op internet zoeken? Ik weet hier echt niks van.
AnnoNiemand schreef:Ok, er zijn dus mogelijkheden begrijp ik. Maar hoe kom ik er achter waar werk is? Gaat dat tegenwoordig nog via het uitzendbureau, of moet ik Linked in aanmaken of ‘gewoon’ op internet zoeken? Ik weet hier echt niks van.
Goof schreef:Ah ja, ik was het SKJ even vergeten. Ik zat net in de laatste maand voordat die regeling veranderde en kreeg nog een SKJ registratie. Nu is dat niet meer zo. Of je zomaar in het jeugdwerk terecht kan komen is dan de vraag.
Overigens kon ik toentertijd nergens terecht met behoud van salaris, maar de tijden zijn veranderd.
Succes TS.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 5 bezoekers