Virtual Assistant (VA)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LieveLoes

Virtual Assistant (VA)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 15:21

Hi Bokkers,

Ik ben eens benieuwd of er op Bokt Virtual Assistants zitten. Ik zit zelf momenteel te dubben met 'wat te doen met mijn leven' en VA worden lijkt me misschien wel wat.

Ben benieuwd naar ervaringen: heb je een opleiding gevolgd? zo ja, welke? hoe ben je gestart? hoe kom je aan je klanten? hoe is de financiële zekerheid? waar liep je tegen aan? etc. etc. etc.

Brand los! Dank je wel alvast! :D

deksel

Re: Virtual Assistant (VA)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 15:25

In de Facebook-groep “Ambitieuze meisjes” zitten veel VA’s! Wellicht een aanrader :).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 18:06

Eigenlijk een moderne vorm van een ZZP PA. Als je een ervaren managementassistente/personal assistant bent dan kan je zo beginnen denk ik. Er zijn ook bureaus die het voor je faciliteren zag ik. Dat kan ook nog. Maar je kan ook voor jezelf beginnen.
Ik kan het er eigenlijk niet bij hebben naast mijn werk, anders had ik het zo gedaan.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 23:01

deksel schreef:
In de Facebook-groep “Ambitieuze meisjes” zitten veel VA’s! Wellicht een aanrader :).

Thanks daar ga ik eens kijken!

Ik heb dus helaas die ervaring (nog) niet. Ik heb in de afgelopen 7 jaar wel allerlei ervaring opgedaan, maar niet per se dat ik een bepaalde expertise heb…

Iemand bekend met de opleiding van Danielle Leuvering?

Prairy

Re: Virtual Assistant (VA)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 23:07

Ik lees even mee. Volgend jaar eindigt mijn ziektewet uitkering en dan moet ik misschien toch eens deze richting op gaan kijken. Ik heb wel al de management assistent ervaring alleen niet meer de zin om voor een baas en op kantoor te werken. VA zou dan een optie zijn om een paar uur voor een leuk uurloon wat bij te verdienen.