Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiki_S

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-10-06

Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-22 10:31

Heb jij (of je paard) weleens last van muggen? -O-

Help dan mee het onderzoek van mij en collega's. Wij promoveren alle drie op muggen overdraagbare virussen, en twee van mijn collega's hebben een vragenlijst ontwikkeld om de kennis van mensen omtrent muggen en muggen overdraagbare virussen te testen. Omdat ik specifiek geinteresseerd ben in paardeneigenaren en verzorg(st)ers heb ik een aantal paardenvragen mogen toevoegen.

Help je ons met ons onderzoek? Klik dan op deze link: https://bit.ly/3PHUBuD

Let op: het is een vragenlijst voor personen van 18 jaar en ouder die in Nederland wonen.

Heel veel dank *\o/*

Lumi

Berichten: 4452
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 16:36

ingevuld :)

alice0cullen

Berichten: 2444
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 16:55

ingevuld

Kiki_S

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-22 16:06

Lumi schreef:
ingevuld :)


alice0cullen schreef:
ingevuld


dank!

Ereste
Berichten: 217
Geregistreerd: 20-09-17

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 16:13

Ik had ze graag ingevuld maar woon in België, helaas. Ik wens jullie wel veel succes!

marleen_88

Berichten: 14244
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 16:24

Ingevuld

Kiki_S

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-22 14:50

Ereste schreef:
Ik had ze graag ingevuld maar woon in België, helaas. Ik wens jullie wel veel succes!


Als het goed is zijn ze in Belgie ook bezig om deze vragenlijst op te zetten, dus wellicht zie je hem in de nabije toekomst nog voorbij komen! Bedankt voor je bericht.


marleen_88 schreef:
Ingevuld


Dank!

Iris82

Berichten: 39929
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 15:04

Ik zeg het niet gauw, maar wat een goede enquête. Fijn taalgebruik, heldere vragen, juiste lengte. Chapeau! Zo zie je er niet veel op Bokt voorbij komen.

Kiki_S

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 11:21

Iris82 schreef:
Ik zeg het niet gauw, maar wat een goede enquête. Fijn taalgebruik, heldere vragen, juiste lengte. Chapeau! Zo zie je er niet veel op Bokt voorbij komen.


Dank! Ga het doorgeven aan mijn collega's die hier veel werk in hebben gestoken.

Sybelle
Berichten: 824
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 12:39

De meeste enquete topics hebben meer reacties. Misschien krijg je meer respondenten als je de topic titel verbetert. Nu leest het als een topic van een jong meisje dat een vragenlijst heeft over muggen, paardeneigenaren en het zoeken van verzorgers.
Een punt i.p.v. de komma of het deel na de komma weghalen maakt het duidelijker.

Kiki_S

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-22 13:55

Sybelle schreef:
De meeste enquete topics hebben meer reacties. Misschien krijg je meer respondenten als je de topic titel verbetert. Nu leest het als een topic van een jong meisje dat een vragenlijst heeft over muggen, paardeneigenaren en het zoeken van verzorgers.
Een punt i.p.v. de komma of het deel na de komma weghalen maakt het duidelijker.


Dank voor je feedback, kan ik dat nu nog veranderen (plaats niet zo vaak een item op Bokt)?

Kiki_S

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 11:02

Nog 3 weken om de vragenlijst in te vullen! Deze sluit voor 1 oktober ;)

Kiki_S

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-10-06

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-22 09:50

Nog 2 weken om deze vragenlijst in te vullen, alvast veel dank voor iedereen die hem reeds heeft ingevuld!!

germie

Berichten: 26301
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:19

Ik heb hem ingevuld, maar kan er niet zo heel veel mee. Icaridine wordt niet genoemd, en wel deet? Terwijl Icaridin veiliger is en minstens net zo goed helpt tegen muggen.

Ook het waarom neem je geen maatregelen wordt niet behandeld. Ik gebruik in Nederland helemaal niets, ook al word ik snel lek gestoken. Muggen zijn in Nederland onschadelijk en hooguit alleen maar lastig.
Het maakt bij mij veel uit waar ik ben. Op de Antillen doe ik ook niet aan bescherming tegen muggenbeten. Daar komt mogelijk wel Zika voor, maar daar ben ik niet bang voor. In Azie werk ik met Icaridin, want ik heb geen zin in malaria of knokkelkoorts. Maar lange kleding aantrekken als het warm is doe ik niet. Dat is een te grote opgave. Deet gebruik ik eigenlijk niet als ik op duikvakantie ben. Deet lost kunststof en rubbers op en is dus verboden in de buurt van mijn huid als ik ga duiken. Als ik een rondreis maak zonder duiken mag deet van mij wel. Icaridine is minder agressief en toegestaan bij babies, dus fijner dan deet.

Mijn paard krijgt eigenlijk weinig bescherming tegen muggenbeten. Hooguit dat ik met Neemolie spray (dat werkt echt goed). En soms heeft ze een vliegenfrontriem om, maar kennelijk is dat ook een ding om door kuddegenoten los te laten trekken, dus die dingen zijn soms zo kapot en ik blijf niet aan het kopen. Vliegendekens zijn veel te warm, het lijkt gaas, maar je legt weer wat op je dier wat wel een extra laag is en dus extra warm. Lekker veel rollen mogen ze doen, dat werkt het beste tegen muggen is mijn ervaring. Zandmonsters en stofmonsters dus.

Amber_anne

Berichten: 7050
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:38

Ingevuld

Ik vroeg me alleen af waarom transgender apart staat, dan identificeer je je toch ook als man/vrouw

serenta

Berichten: 2288
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 22:32

Ingevuld

Simbaa
Berichten: 3970
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Vragenlijst over muggen, paardeneigenaren en verzorg(st)ers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 23:41

Ingevuld. Had alleen graag ergens willen aangeven dat de voorzorgsmaatregelen die ik zelf neem (ventilator en horren in slaapkamer) alleen maar worden genomen omdat ik het gezoem zo vervelend vind ‘s nachts. Ik ben absoluut niet bang om gebeten te worden :)