Ik ben me aan het oriënteren op een andere baan, daarom heb ik binnenkort een kennismakingsgesprek bij een detacheringbureau met meerdere leuke vacatures.
Waar ik op het moment tegenaan loop, is dat ik graag wil weten hoe de functies waarin ik geïnteresseerd ben, er in de praktijk uitzien. In mijn ervaring kunnen sommige functies namelijk erg mooi voorgesteld worden als er mensen nodig zijn, maar worden er nog wel eens belangrijke details 'vergeten' in het verhaal waardoor het in de praktijk toch anders uitpakt.
Ik ben daarom ter voorbereiding op het kennismakingsgesprek op zoek naar mensen die ervaring hebben in onderstaande functies:
- Leerplichtambtenaar
- Jeugdconsulent
- Jeugd- en gezinswerker
- Praktijkondersteuner GGZ (jeugd)
- Wijkteammedewerker
Als jij ervaring hebt met 1 van deze functies, zou ik graag van je willen weten:
- Is de functie in de praktijk zoals je het vooraf verwacht had? Waarom wel of niet?
- Wat vind je het leukst aan je baan?
- Wat vind je het minst leuk aan je baan?
Op deze manier hoop ik een realistisch beeld van de functies te krijgen. Wellicht kan ik hierdoor ook wat kritische vragen stellen tijdens het gesprek waardoor ik hopelijk in een functie terecht kom die ik ook echt leuk vind
Reageren via PB i.v.m. mogelijke herkenbaarheid mag natuurlijk ook. Alvast bedankt voor jullie moeite!