Veiligheidsschoenen dames

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zonnebloem18

Berichten: 24921
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-22 19:52

Op mijn werk moet ik veiligheidsschoenen dragen. Ik heb nu 2 jaar een fijn paar, maar de zool is inmiddels bijna glad en ik kan er niet meer zo lang op lopen en staan zonder last te krijgen van mijn voeten. Ze zijn helaas niet meer te krijgen.

Van de schoenen die ik via mijn werk kan bestellen krijg ik binnen een uur last van mijn voeten en knieën.

Ze moeten minimaal S1 zijn en bij voorkeur helemaal zwart. Ik draag ze minimaal 45 uur per week dus ze moeten echt lekker zitten.

Aangezien hier vast meer dames met werkschoenen zijn, welke schoenen hebben jullie?

Lynn_Nikita

Berichten: 25681
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:55

Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 08-07-22 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

JesdaJinn

Berichten: 10513
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:57


AmyJamess

Berichten: 2153
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:58

Grisport, de enige waar ik een hele werkdag op kan lopen.
Zeker aan te raden.

Vjestagirl

Berichten: 26714
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:03


office
Berichten: 902
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:06


zonnebloem18

Berichten: 24921
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-22 20:08

Grisport wordt veel genoemd, die zijn nog wel te passen in de buurt. Ik moet wel echt passen want te zwaar of te stug en ik kan er niet de hele dag op staan.

Die Redbricks wilde ik heel graag, maar eigenlijk moeten ze zo zwart mogelijk zijn. Zelfs de zwarte met de witte zool willen ze liever niet.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18175
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:09

Redbrick is een aanrader, erg fijn (al had ik s3). Daarnaast had ik instappers die nog fijner waren, maar ik moet even uitzoeken welke dat waren.

In drachten zit sowieso DeBoer die erg veel veiligheidsschoenen op voorraad hebben! Dus als je wilt passen en voelen, moet je daar zijn.
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 08-07-22 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

felicity

Berichten: 11295
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:11

Ik lees ook mee. Wat een drama goede werkschoenen.

Ik heb jaaaaren geleden eens nieuwe Bata werkschoenen (S3) gekregen. Die zaten echt goddelijk. Net pantoffels liep er dik 50 uur op zonder pijnlijke voeten. Ik heb er 3 jaar op gelopen en toen konden ze echt niet meer.

Dacht slim te zijn en gewoon weer Bata's te bestellen. Dat model was er uit en heb dus een ander model besteld. Die liepen lang niet zo lekker als dat eerste paar.

Inmiddels zijn we heel wat jaren en schoenen verder maar heb niet meer zulke fijne schoenen gevonden als mijn eerste Bata's.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18175
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:14


Gitana

Berichten: 2728
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:20


Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:22


Majolen

Berichten: 1064
Geregistreerd: 16-07-11
Woonplaats: In het Stro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:25


paddington

Berichten: 2543
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:28

Vjestagirl schreef:
Ik heb deze https://proforto.nl/redbrick-ladies-lin ... gJA2PD_BwE

Ook leverbaar in het rood en het paars. Ik vind ze heerlijk zitten en kan er echt de hele dag op lopen


Deze heb ik ook en ze lopen best lekker.
Maar met kou of in de winter zijn ze minder prettig naar mijn mening.

Ik loop ook op hoge Emma en die zitten en lopen ook lekker.

Mando

Berichten: 15876
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:34

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik had eerst die van elten de linker die liepen heel fijn.

Daarna de middelste van HH die lopen echt fijn, horen officieel zwarte veters in.
Nu die blauwe van Bata gekozen nou ik voel me net katrien duck je hoort steeds plof plof als je je voeten neerzet.
Vreselijk.

Afbeelding

Ik liep ook alweer naar nieuwe te kijken want die blauwe trek ik echt niet aan.

chazzie
Berichten: 431
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 20:58


Laulitz

Berichten: 8754
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 18:20

felicity schreef:
Ik lees ook mee. Wat een drama goede werkschoenen.

Ik heb jaaaaren geleden eens nieuwe Bata werkschoenen (S3) gekregen. Die zaten echt goddelijk. Net pantoffels liep er dik 50 uur op zonder pijnlijke voeten. Ik heb er 3 jaar op gelopen en toen konden ze echt niet meer.

Dacht slim te zijn en gewoon weer Bata's te bestellen. Dat model was er uit en heb dus een ander model besteld. Die liepen lang niet zo lekker als dat eerste paar.

Inmiddels zijn we heel wat jaren en schoenen verder maar heb niet meer zulke fijne schoenen gevonden als mijn eerste Bata's.

Ohja Bata's!! Ik had deze! Ik heb ze denk ik al 7 jaar en dit jaar heb ik maar eens nieuwe gevraagd want ze waren wel echt op. Waren echt schoenen die ik voor de eerste keer aandeed en die pasten direct. Ik had nieuwe gevraagd op mn werk en jammer genoeg hebben ze het lage model besteld ipv de hoge. Die zitten ook goed maar niet zo fijn als de hoge.

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 18:58

Skechers heeft werkschoen met goedgekeurde neuzen. (En ze lopen lekker)

Pandora2
Berichten: 19993
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 19:02

Ik heb altijd veiligheidsschoenen van Engelbert Strauss gehad.
Heel erg tevreden over en veel keuze.

belle_boef

Berichten: 10877
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 19:55

Moet je enkel een stalen neus? Ariat heeft een variant met stalen neus. Goed voetbed, comfortabel. Maar of het aan de verdere bij jullie gestelde eisen voldoet weet ik niet.

hwn
Berichten: 4908
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 20:16

Vjestagirl schreef:
Ik heb deze https://proforto.nl/redbrick-ladies-lin ... gJA2PD_BwE

Ook leverbaar in het rood en het paars. Ik vind ze heerlijk zitten en kan er echt de hele dag op lopen


Deze heb ik ook, lopen idd heel fijn, maar zijn natuurlijk niet zwart.

Een collega van mij heeft moeilijke voeten, en heeft toestemming om met rijschoenen met stalen tip te gaan werken. Ze heeft deze gekocht bij Epplejeck.

zonnebloem18

Berichten: 24921
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 21:14

belle_boef schreef:
Moet je enkel een stalen neus? Ariat heeft een variant met stalen neus. Goed voetbed, comfortabel. Maar of het aan de verdere bij jullie gestelde eisen voldoet weet ik niet.

S1 is voldoende, ik ben bang dat de Ariats te grof zijn.

Iedereen bedankt voor de tips, Bata en Grisport komt vaak voorbij. Sixton heb ik zelf nog een paar keer naar gekeken. Hier in de stad is 1 winkel met een wat groter assortiment, maar die is alleen open op momenten dat ik aan het werk ben, dus dat schiet niet op. In Groningen kon ik ook niet echt een winkel vinden waar je fatsoenlijk kan passen. Wellicht toch een keer richting Drachten, want online bestellen vind ik ook niks.

Maddy_Paola

Berichten: 1351
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 21:48

Je kan ook nog bij shoes4crews kijken, ik weet niet wat ze daar precies hebben aan stalen neuzen maar is een kijkje waard

germie

Berichten: 26299
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 08:12

Je woont in Assen, BTN de Haas in Groningen heeft ook diverse merken. En dan kun je ook passen.

Ik heb zelf S3 veiligheidslaarzen voor in koelcellen, daar kan ik in de winter in Lapland hele dagen op wandelen. Het zijn geen schoenen, maar laarzen en voor nu gewoon echt te warm (gevoerd met echt wol). Deze heb ik op de markt gekocht. Ik heb deze gekocht bij Jereus in Overschild/Schildwolde, je kunt op afspraak bij hen langs (ze hebben ook grisport en gewone veiligheidsschoenen), en ze staan wel op de markt. https://jereus.nl/ De website vertoont overigens amper iets uit hun assortiment, dat is veeeeel groter.

Anouk_H

Berichten: 2205
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Veiligheidsschoenen dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 08:34