Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
haffiefreak schreef:Ik heb misschien een rare vraag voor mensen die tandarts zijn.
Onze zoon begint met wisselen met zijn tanden, nu wil ik deze graag bewaren in een houten doosje.
Kan ik de tanden ergens mee bewerken zodat ze goed blijven?
Ik heb ergens gelezen dat ze na verloop van tijd "vergaan"
haffiefreak schreef:Ik heb misschien een rare vraag voor mensen die tandarts zijn.
Onze zoon begint met wisselen met zijn tanden, nu wil ik deze graag bewaren in een houten doosje.
superpony schreef:haffiefreak schreef:Ik heb misschien een rare vraag voor mensen die tandarts zijn.
Onze zoon is 25, heb zijn tanden in een zakje. Ik en mijn moeder hebben er eentje in goud, maar ze zijn allemaal nog in takt.
Heb die van mezelf ook nog. En van meerdere dieren heb ik tanden liggen van 20/30jr geleden tot korter.
Maar het is wel handig om ze veilig te bewaren als je ze niet kwijt wil raken.
Kabayo schreef:Pure interesse vraag. Waarom willen mensen altijd tanden bewaren![]()
Danwel van hun kind/pup/kitten of paard? Vind het altijd zo onsmakelijk
heidy_wilco schreef:Kabayo schreef:Pure interesse vraag. Waarom willen mensen altijd tanden bewaren![]()
Geen idee, maar sommige mensen willen zelfs sieraden hebben met de melktanden van hun kinderen
heidy_wilco schreef:Kabayo schreef:Pure interesse vraag. Waarom willen mensen altijd tanden bewaren![]()
Geen idee, maar sommige mensen willen zelfs sieraden hebben met de melktanden van hun kinderen
Gebruikers op dit forum: _soraja_, Bellatrix, BingBot, Boheme, Bytespider, ComscoreBot, Dewii, Ginny135, leenleen11, lina1998, MariskaFally, mika11, moonsparkle, Nienke98, rocky_1995, Schuur_, Selina en 11 bezoekers