Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poekkie schreef:Of je het echt verplicht bent weet ik niet, maar ik vind het wel een kwestie van goed fatsoen om even met je leidinggevende te overlopen wat de situatie zal zijn voor de komende weken.
Als je hierna graag in het bedrijf verder zou willen, zou ik het hier niet tot op de spits drijven door dit soort gesprekken te weigeren.
Ik begrijp wel dat je in een moeilijke situatie zat/zit en hier erg tegen op kijkt. Zelf de afgelopen maanden hetzelfde meegemaakt… wekenlang al mijn aangegeven grenzen genegeerd door de leidinggevende tot ik het compleet zat was, razend razend kwaad op haar ben geworden en ontslag heb ingediend. Voor mij is het heel goed uitgedraaid met onmiddelijk ander en beter betaald werk, maar is een gok die je neemt natuurlijk. Knap van je om de stap naar HR gezet te hebben, die heb ik jammer genoeg niet genomen en daar achteraf wel spijt van.
Bienotje schreef:Advies van BA is werkzaamheden niet uitvoeren en over 4 weken contact met bedrijfsarts. Het betekent niet 4 weken geen contact met werk.
Ze plannen wat in voor volgende week om te praten. Wees helder, je komt voor een gesprekje en vraag concreet waarvoor ze je willen spreken. Daarna weer naar huis.
valine schreef:Bienotje schreef:Advies van BA is werkzaamheden niet uitvoeren en over 4 weken contact met bedrijfsarts. Het betekent niet 4 weken geen contact met werk.
Ze plannen wat in voor volgende week om te praten. Wees helder, je komt voor een gesprekje en vraag concreet waarvoor ze je willen spreken. Daarna weer naar huis.
Het gesprek zal gaan over de privesituatie en wat er op het werk speelt, juist het gene waardoor ik nu met een burn-out thuis zit.
Mijn leidinggevende is behoorlijk overheersend en heeft bij mijn 1e poging tot ziekmelding gezegd (letterlijk) dat ze mij niet gelooft.
Ik ben nu niet mondig genoeg om tegen haar in te gaan en ik ben eerlijk gezegd bang dat ze me zover krijgt dat ik weer aan het werk ga na het gesprek.
valine schreef:De leidinggevende is op de hoogte gesteld door de bedrijfsarts van de aard van de ziekmelding, ook dat dit door de werkgever is veroorzaakt.
Leidinggevende is ook door HR op haar vingers getikt over haar gedrag aan de telefoon van vorige week.
Ik heb niet meer de intentie om bij dit bedrijf te blijven werken, oa door dit hele gebeuren.
Morgen ga ik contact opnemen met de de vakbond hierover, maar voor nu heb ik het hier neergezet omdat ik anders nog meer blijf malen en piekeren
valine schreef:Iedereen bedankt voor de adviezen, het doet me goed.
De rede van het gesprek is dat ze wil weten wat er speelt, niet hoe het met mij gaat maar hoe dit zsm opgelost kan worden zodat ze geen invaller hoeft te regelen voor mijn diensten (haar eigen woorden).
Ik moet hiervoor naar kantoor komen waar ik mijn collega’s ook tegen ga komen (waar ik niet op zit te wachten).
Ik heb haar vorige week al gezegd dat ik te emotioneel ben om een normaal gesprek aan te gaan. Hier werd niet naar geluisterd.
Dit gesprek van as woensdag had mijn leidinggevende dus al gepland voordat ik bij de BA was geweest.
Hoop gedoe allemaal waar ik nu echt niet op zit te wachten.
De werkverhoudingen zijn voor mij al zo verpest dat ik ook geen toekomst meer zie bij dat bedrijf, en dat ook niet wil.
Gebruikers op dit forum: _Nadia_, _Rebecca, amy495, AnnetteFlame, Babsiej, belindaap88, Binck8, charootje, glenmore, GoogleAdsense, Hieperdi, JudithGigi, Koekeroekus, milatje, Nikkii026, Paulientje, RenskeFrea, SentiBot, Xayah en 126 bezoekers