Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eileen_ schreef:Ik dacht altijd dat scholen verplicht zijn om vervangende opdrachten te regelen voor leerlingen/ studenten die om welke reden dan ook niet kunnen. Maar vaak zijn vervangende opdrachten een stuk rotter dan gewoon gaan.
Muurp schreef:Ja hoor, dit mag verplicht worden. Bij ons was het o.a. ook verplicht om voor CKV voorstellingen te bezoekenDit is gewoon een vorm van huiswerk, en alleen volgens mij wel een stuk leuker dan normaal huiswerk
@Eileen; maar TS geeft nergens aan dat hij/zij (wie dan ook) niet kan om wat voor reden dan ook. Als dat het geval is moet diegene toch gewoon in gesprek met de docent?
Bovenstaand komt op mij niet over als niet kunnen, maar eerder als niet willen. Tja....
Ik woonde ook 16km van school af, en op dit soort avonden vroeg ik mijn ouders of ze me eenmalig wilden taxi-en, is nooit een probleem geweest.
Hoe doe je dat met een avondje uit? Of als je met vrienden weggaat?
Ceetje_bokt schreef:Waarom neem je geen contact op met school in plaats van het hier op bokt te gooien? In redelijk overleg is namelijk best veel mogelijk. Tip: gebruik het woord ‘verplicht’ dan even niet.
Mindim schreef:rien10 schreef:Heeft de school geen FAQ pagina?
Geen FAQ, wel de regelementen, daar staat echter niets over in of je in weekenden en op feestdagen verplicht bent naar een voorstelling te gaan, als dit door school wordt gezegd.
rien10 schreef:Wellicht heeft school niets georganiseerd, maar vraagt school om de leerlingen iets te gaan bezoeken wat nu eenmaal op hemelvaartsdag georganiseerd wordt.
Heeft de klas een whatsapp groep TS? Wat wordt er over het algemeen gezegd?
Gebruikers op dit forum: Arlette_, astrea, bebble, Cabelona, CarpeDiem_, Cassia, Deeks93, Emmaa_92, Floko, Googlebot, josien_m_, M_Vainqueur, maiks, SemrushBot, Sheran en 55 bezoekers