Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Cinnepin schreef:Houd er rekening mee dat je ook wel eens * spannende dingen * kan meemaken, zoals b.v een plaats delict waar je een dier komt halen. Of overleden dieren van de weg halen...Je woont vlak bij mij zie ik, maar je zal niet op de zelfde ambu komen als ik
Wodamen schreef:Cinnepin schreef:Houd er rekening mee dat je ook wel eens * spannende dingen * kan meemaken, zoals b.v een plaats delict waar je een dier komt halen. Of overleden dieren van de weg halen...Je woont vlak bij mij zie ik, maar je zal niet op de zelfde ambu komen als ik
Dit inderdaad, het is ook regelmatig een dier van de weg afhalen die er niet meer fris uit ziet. Deze naar hun baasjes terug brengen..
Te laat zijn voor dieren, ernstig gewonde dieren naar de dierenarts brengen is ook geen pretje.
Een schreeuwende aangereden kat wegbrengen gaat door merg en been.
Of boze eigenaren dat je het dier veilig thuis hebt gebracht die op straat liep en vervolgens boos op je worden
Heb ooit een fret bij iemand op moeten halen, was blij dat ik de handschoenen aan had haha
Of een collega die met een gewonde zwaan achter in de wagen zat. Hij was niet zo fris meer na de auto rit
Maar ook heel veel mooie dingen uiteraard ! Baasjes die dankbaar zijn wanneer hun dier weer thuis is na vermist te zijn geweest.
Ouderen helpen met vervoer naar dierenarts deden wij toen ook veel.
Inmiddels doe ik het door omstandigheden niet meer