Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
Tiggs schreef:Klinkt interessant! Moet je dan nog een schakelprogramma volgen of biedt de bachelor verschillende trajecten? Vakken die je voor farmacie nodig hebt lijken me toch wel anders dan die voor geneeskunde of een managementmaster.
apple01 schreef:Tiggs schreef:Ik wilde ooit diergeneeskunde studeren en heb een aantal maanden farmacie gestudeerd
Oh wat leuk.
Waarom ben je toch gestopt met farmacie? En wat ben je toen gaan doen?
AnimalFriend schreef:Ja ik ben ook geselecteerd! Wil deze studie eigenlijk voornamelijk doen omdat ik heel graag dierenarts wil worden maar ik maar niet werd toegelaten bij diergeneeskunde. Los van dat spreekt de kleine groep studenten en de onderwijsfilosofie me ook enorm aan dus ben heel benieuwd! Momenteel studeer ik biologie maar heb mijn BSA gehaald dus daar ben ik nu mee gestopt. Lijkt me leuk om vast een groepsappje op te richtenKen je nog meer mensen die zijn geselecteerd?
apple01 schreef:Er is een website aangemaakt waarop je je kan aanmelden voor de whatsapp groep.
Kijk dan even op:
https://www.uu-zgs.nl
Gebruikers op dit forum: Ann, Blue_flower, hel1, IASCrawler, Nouki_poek en 18 bezoekers