GEZOCHT springruiters tussen de 25-40 jaar oud!&Bekend met NHB Deurne!

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flinders

Berichten: 50
Geregistreerd: 23-03-22

GEZOCHT springruiters tussen de 25-40 jaar oud!&Bekend met NHB Deurne!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 10:40

Hallo allemaal,

Voor mijn onderzoeksstage ben ik nog opzoek naar springruiters tussen de 25-40 jaar oud. Het is daarbij ook handig als je bekend bent met NHB Deurne.

Dus, val jij in deze categorie? Zou jij dan 5 minuten de tijd willen nemen om mijn enquête in te vullen? Je zou me hierbij enorm helpen!

Link enquête: https://forms.gle/ARJtdRF7JvxHzNet9

Mochten bepaalde vragen niet op toepassing voor jou zijn (bv dat je te ver weg van Deurne woont) dan verzoek ik je om deze vragen te beantwoorden in de zin 'wat als'. :j

Alvast bedankt!

LoveBodin

Berichten: 4393
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: GEZOCHT springruiters tussen de 25-40 jaar oud!&Bekend met NHB Deurne!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 10:58

Ingevuld..
Maar 1 vraag: is dit enkel bedoeld voor mensen die professioneel bezig zijn? Want mijn hoofdinkomen (net zoals ik vermoed 90% van de mensen hier) zit niet in de paarden, maar in een 'gewone' baan.

flinders

Berichten: 50
Geregistreerd: 23-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 12:12

LoveBodin schreef:
Ingevuld..
Maar 1 vraag: is dit enkel bedoeld voor mensen die professioneel bezig zijn? Want mijn hoofdinkomen (net zoals ik vermoed 90% van de mensen hier) zit niet in de paarden, maar in een 'gewone' baan.


Heel erg bedankt voor het invullen! _/-\o_
Dat was eigenlijk eerst de bedoeling, maar omdat het heel moeilijk is om over de paardensector cijfers te vinden heb ik besloten om deze leeftijdsgroep met de discipline te pakken en niet te kijken naar waar de inkomsten vandaan komen. Simpelweg omdat ik hierover wel cijfers kan vinden en je moet ook uitspraken doen over de representativiteit van je onderzoek.
Daarbij is het gedrag tussen mensen met betrekking tot social media niet veel anders als je een prof bent of gewoon voor de hobby rijdt. :j