Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
AaronYve schreef:Ik ben inmiddels opnieuw begonnen met spaans aangezien mijn nieuwe telefoon wel de app meenam maar niet de inhoud.
Appeltje_1 schreef:Leuk!
Ik ben helaas sinds januari niet meer bezig, kan de motivatie niet vinden om weer te beginnen...
Ik leer nu Portugees.
78 kroontjes en nu in unit 3.
Ik heb inmiddels 901 dagen geleerd en 38.7% van de taal gedaan![]()
Ik wilde gewoon een nieuwe taal leren. Eerst heb ik Spaans geprobeerd. Maar ik wilde eigenlijk iets leren wat niet veel anderen kondenDus ben ik maar met Portugees gestart.
Het bevalt mij wel, alleen heb ik dus 0 motivatie om weer aan de gang te gaan...
karuna schreef:Aangezien ik niet wist dat dit gratis kon,zojuist gestart met spaans. Ik heb ooit met cd en computer getracht het onder de knie te krijgen. Kansloze missie. Het gekke is, lezen gaat een beetje verstaan minimaal spreken niks noppes nana behalve ole sombrero hacienda, paela, leche siesta en nino en nina.
![]()
Mijn engels en duits zijn vrij goed, frans kan ik me wel mee redden meer dan de standaard conversatie. Als spaans lukt de volgende stap daarna italiaans.
Appeltje_1 schreef:Tuurlijk! Ga ik voor je doen.
Het wordt echt wel lastiger. De tijden veranderen en de zinnen worden langer. Alleen vind ik het vervelend dat ik nu 10 lessen moet doen om 1 kroon te halen.
Dat was ook 1 van de redenen dat ik een beetje ben gestopt.
Ik snap dat je niet alles in 1x kan leren, maar 10 lessen waarvan je 7 opnieuw moet doen, is soms zeer ergerlijk
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, cp112, DPTomboy, Emma_Jane, friezenfan2, Googlebot, Kmbrly, marygoround, Moonlight91, Noor, Pova, ReneeMonty, Roihi, stijntilla, Thrive, Valentijn5 en 52 bezoekers