Enquête invullen NHB Deurne! Paardenmensen nodig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flinders

Enquête invullen NHB Deurne! Paardenmensen nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-22 16:42

Hallo allemaal,

voor mijn stage doe ik een naamsbekendheidonderzoek en heb hiervoor respondenten nodig uit de paardensector. Als jullie even tijd hebben om mijn enquête in te vullen ben ik je enorm dankbaar :D

Link enquête:
https://forms.gle/PrYWUR3SuQs67RPj9

Daarnaast zoek ik ook mensen tussen de 25-40 jaar oud uit de springsport die eventueel interesse en tijd hebben voor een klein interview :j

Heel erg bedankt!!! _/-\o_

Toy Story (2010) v. Diarado M springen
Molly (2017) v. Grandorado B springen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 16:55

Beetje rare vragen.
Ik heb het idee dat jullie vooral ondernemers zoeken, niet zomaar mensen met de affiniteit met de paardensport.
Grootste inkomstenbron? Niets in de paardensector, kost alleen maar geld :+

En alleen maar voor de naamsbekendheid van de green valley estate, wat in de regio nog altijd hippisch centrum word genoemd.

Wij hebben er binnenkort een meeting.
Waar is dat? Vroegen mensen, toen ik zei hippisch centrum...oooh daar. (mensen buiten de paardensport)
Dus dat mag idd wel veranderen.

Maar dan gaat het alleen over springsport, mooi met NK springen die daar nu is.
Maar waarom in deze enquête alleen deze discipline?

"Wat ik hierboven schrijf, is slechts mijn gedachte en mijn idee, dit geldt voor elk bericht, neem dat maar mee."

flinders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-22 16:58

DuoPenotti schreef:
Beetje rare vragen.
Ik heb het idee dat jullie vooral ondernemers zoeken, niet zomaar mensen met de affiniteit met de paardensport.
Grootste inkomstenbron? Niets in de paardensector, kost alleen maar geld :+

En alleen maar voor de naamsbekendheid van de green valley estate, wat in de regio nog altijd hippisch centrum word genoemd.

Wij hebben er binnenkort een meeting.
Waar is dat? Vroegen mensen, toen ik zei hippisch centrum...oooh daar. (mensen buiten de paardensport)
Dus dat mag idd wel veranderen.

Maar dan gaat het alleen over springsport, mooi met NK springen die daar nu is.
Maar waarom in deze enquête alleen deze discipline?

Voor de primaire doelgroep heb ik een aantal selectie vragen erin gezet. Dan kan ik bij de resultaten kijken hoe deze doelgroep op bepaalde vragen reageert. Daarnaast heb ik ook een secundaire doelgroep die (voor nu) bestaat uit de rest van de paardenwereld. Vandaar dat ik het zo breed mogelijk moet doen.
Misschien had ik die vraag over inkomstenbron beter kunnen veranderen idd, maar voor mijn resultaat heeft dat waarschijnlijk niet veel invloed. Hierbij kun je de optie 'anders' ook aanklikken dus of daar nou iets anders stond maakte ook niet zoveel uit.
Ik wil dadelijk kijken welke 'soort mensen' dan wel bekend zijn met Green Valley Estate en welke niet! ;)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 16:58

Ik kan op de laatste pagina niks invullen want alle vragen staan op grijs. Maar ik kan hem dus ook niet versturen

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 17:00

Ik ben ook gestopt, vraag me af voor wie de enquete nu bedoelt is eigenlijk. Ik dacht misschien oud leerlingen of dergelijke. Ik wist helemaal niet dat ze nu zo heten en dingen verhuren. Tis geen school meer dus?

Edit: Afgemaakt, maar of je er iets aan hebt is een 2e ..

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
@QuarterhorseBeeb

flinders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-22 17:04

xDenies schreef:
Ik ben ook gestopt, vraag me af voor wie de enquete nu bedoelt is eigenlijk. Ik dacht misschien oud leerlingen of dergelijke. Ik wist helemaal niet dat ze nu zo heten en dingen verhuren. Tis geen school meer dus?

Edit: Afgemaakt, maar of je er iets aan hebt is een 2e ..

Dat maakt niet uit! Ik ben al blij met respondenten uit de paardensector gezien de secundaire doelgroep zo breed is. Of je Green Valley Estate niet kent is niet erg, want dan wordt je verder gestuurd naar andere vragen. Maar nu weet ik bijvoorbeeld wel wat de wensen en behoeften zijn van jou. _/-\o_

flinders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-22 17:05

Amber_anne schreef:
Ik kan op de laatste pagina niks invullen want alle vragen staan op grijs. Maar ik kan hem dus ook niet versturen

Dat is raar, heb je bij de eerste vraag Nee ingevuld? Daar moet je ja invullen als je wat met de paardensector hebt :j

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 17:11

flinders schreef:
Amber_anne schreef:

Dat is raar, heb je bij de eerste vraag Nee ingevuld? Daar moet je ja invullen als je wat met de paardensector hebt :j

Citaat:
Ik wil dadelijk kijken welke 'soort mensen' dan wel bekend zijn met Green Valley Estate en welke niet!

maar zoeken jullie niet ook juist mensen zonder paarden affiniteit?
Voor verhuur van vergaderzalen, flexwerkplekken, feestjes enz?

Nu weet je alleen welke soort paardenmensen het kennen. :)

"Wat ik hierboven schrijf, is slechts mijn gedachte en mijn idee, dit geldt voor elk bericht, neem dat maar mee."

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 17:11

Ik moest lachen om het ‘zeer niet fijn’. :')

Ik heb helemaal geen social media dus dan houdt het al snel op in deze enquête denk ik.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 17:28

flinders schreef:
Amber_anne schreef:

Ik heb bij de eerste vraag ja ingevuld. Ik zal het nog eens proberen

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 17:29

Afgemaakt.

Lijkt op verkapte reclame idd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie