Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Liv schreef:Ik ben 3x een half jaar weg geweest toen ik al een paard had. Zij is 1x naar een kennis met eigen stal gegaan waar ze een half jaar vakantie heeft gehad en lekker buiten heeft gelopen. De andere 2x heeft mijn verzorgster haar al die tijd als eigen paard gehad en voor haar gezorgd zo lang ik weg was. Is me beide goed bevallen, maar je moet wel vertrouwen hebben in de mensen aan wie je de zorg overdraagt.
Een keer heeft ze koliek gehad toen ik weg was. Toen baalde ik wel flink. Maar er werd goed voor haar gezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Allema goed afgelopen.
daphne_xxx schreef:Ohh dat klinkt fijn. Ik zit nu vooral met de kosten en financiën. Ik kan nu gelukkig wel nog lenen bij ome duo verwacht ik zo. Vind alleen de verantwoordelijkheid voor dierenarts ofzo in iemand anders haar handen leggen heel erg spannend. Hij heeft sowieso al astma.
Doubtless schreef:Ik heb het 1x gedaan. Paard was toen nog onbeleerd, dus dat maakte niet zoveel uit. Ze stond op een stal waar ze goed in de gaten gehouden werd, kon de stalhouder ook 100% vertrouwen.
Relatie is 3 maanden na terugkomst gestrand. Dat was op langere termijn waarschijnlijk ook zonder buitenlandse stage wel gebeurd