Wie deed het? Alles achterlaten voor een paardenjob in het buitenland.

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nala

Berichten: 8256
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Landgraaf

Wie deed het? Alles achterlaten voor een paardenjob in het buitenland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-22 12:21

Tja, zoals de titel al zegt:

Ik speel al jaren met het idee om naar het buitenland te vertrekken, vooral scandinavie, om daar dan met paarden te gaan werken.

Dus vandaar de vraag: Wie heeft dit gedaan? Hoe? Heb je er achteraf spijt van?

Iedereen is anders natuurlijk, maar toch lijken mij ervaringen van anderen heel interessant!

Alja

Berichten: 25830
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Wie deed het? Alles achterlaten voor een paardenjob in het buitenland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 12:27

Ik heb als 18 jarige twee jaar als stalruiter gewerkt aan de andere kant van het land.
Daarna nog twee weken mee wezen draaien op een stal in Denemarken maar uiteindelijk besloten om niet alles achter te laten :)
Ook omdat de stal en de mensen niet zo leuk waren

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19231
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 12:28

Ik ben naar Spanje gegaan toen ik 18 was. Beste wat ik ooit gedaan heb. :)

fleurtjeuh
Berichten: 10550
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 12:28

Ik heb het een soort van gedaan.
Ik ging niet zo ver en was nog jong(woonde bij mijn ouders)
Ben bij 3 verschillende stallen geweest, belgie, engeland en nog een keer naar belgie (andere stal)
Ik heb geweldige en afschuwelijke tijden gehad, soms op 1 stal :P

Sommige dingen heb ik spijt van, ik was jong, naief en beinvloedbaar.
Ik heb dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen.