Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prrrr schreef:Ook hier een refurbished HP EliteBook. Na een Acer die een motorongeluk heeft overleefd en het nog vier jaar heeft gedaan![]()
Deze refurb heeft me 300 euries gekost, doet het alweer 2,5 jaar en doet ALLES wat mijn kantoor nodig heeft. Vlot. Het enige dat ik graag zou willen is een grotere harde schijf, want dat is soms puzzelen. BVA Auctions heeft ze vaak, maar je kan ze ook gewoon bij een bedrijf kopen. Echt zonde om voor het tikken van verslagen een modern bakbeest aan te schaffen. Maar ik ben zunige hollander, wat dat betreft.
W11 vind ik geen noodzaak. Niet voor het thuis kunnen tikken van verslagen.
Prrrr schreef:Ik overweeg 1 TB, als het past. Dan ben ik in één keer acht keer zo groot, en dan kan ik hier nog minstens tien jaar mee verder![]()
Het is echt een bikkel van een apparaat. Wordt niet trager, je kan er bijna mee basketballen. En morgen gewoon gezond weer op.
Karin schreef:Ik ben groot fan van HP Pavilion. Mijn vorige ging vijf jaar probleemloos mee, daarna werd hij toch echt wel traag en ging het toetsenbord er langzaam aan. Mijn huidige heb ik nu bijna twee jaar en daar ben ik ook erg blij mee. Hopelijk gaat die minstens net zo lang mee als zijn voorganger. Nieuw zijn ze er vanaf 600 euro. Ik kreeg een aardige bijdrage van mijn werkgever en ben voor een nieuwe van 700 gegaan, maar refurbished is natuurlijk ook een optie.
Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, Anja_96, Apacheshadow, Apocalatch, Ashleytjuhh, Capriootje, cocktailtime, Earth, eva1969, gillian, Gordy18, hel1, ImkeTarek, Ineke2, Loreke2, Lyona, M_Vainqueur, MaanNaam, Maanon_, marit34, maya12333, Melanie_D, nano, Niobe, Poosje81, Priscilla27, ReadTheRulez, Runa, Sanne_zepp, Sannum, Silly_Woman, Vavane, VogeltjeM, Wistaire, xxxmh en 79 bezoekers