Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennyj01 schreef:Ik vind die 150,00 ook best oké. Maar jij hebt berekend dat het voor jou niet voldoende is. Dat kan je dan ook voorleggen. Echter wordt het leven voor iedereen duurder. Dus ook voor jou.
karrij schreef:Die 150 euro is dat bruto of netto? Netto is het een aardig bedrag, zou ik al genoegen meenemen
Plausibel schreef:Een stijging van 150€ per maand vind ik eerlijk gezegd best robuust. Kosten voor bedrijven zijn ook toegenomen he.
verootjoo schreef:Jennyj01 schreef:Ik vind die 150,00 ook best oké. Maar jij hebt berekend dat het voor jou niet voldoende is. Dat kan je dan ook voorleggen. Echter wordt het leven voor iedereen duurder. Dus ook voor jou.karrij schreef:Die 150 euro is dat bruto of netto? Netto is het een aardig bedrag, zou ik al genoegen meenemenPlausibel schreef:Een stijging van 150€ per maand vind ik eerlijk gezegd best robuust. Kosten voor bedrijven zijn ook toegenomen he.
Ik denk dat TS dit in de OP bedoelt met de vrouwelijke bescheidenheid om het over salaris te hebben.![]()
Bruto 150€ erbij is echt niks in deze tijd. En als je het waard bent, waarom niet onderhandelen om meer?
Verzamel je sterke punten, geef je ontwikkeling aan. Ga solliciteren om te kijken hoe je in de markt ligt (je hoeft niet per se een andere baan te nemen, maar gewoon een soort van informeren) of vraag of je een hogere en meer betaalde functie kan doen. En als het niet lukt vraag naar wat je moet kunnen om op het gewenste salaris te komen, en ga daar dit jaar op ontwikkelen. Doe cursussen en maak jezelf onmisbaar, dat ze je graag willen houden, dan sta je de volgende keer sterk bij salarisonderhandelingen.
Go for it.
Shiloh schreef:Of En juist dat maakt zo’n onpersoonlijk/kil onderwerp als het salaris zo ontzettend lastig om een punt over te maken. Mijn baas is zo’n chille gast… ga ik een beetje moeilijk lopen doen zeg.
Nou ja.
Dat dus.
spoekie schreef:Doe dit alsjeblieft niet. Salaris wordt pas op het einde besproken en het is een heel proces in iemand aan te nemen voor bedrijven. Dat kost tijd en geld. Als dan iemand voor de lol solliciteert is dat niet grappig…
janouk schreef:Heb je je doelen gehaald het laatste jaar? Functioneringsgesprek.
Wat zijn je doelen voor dit jaar? Uitdagende doelen?
proven02 schreef:Wat hier boven ook al is gezegd, inflatie absoluut niet als reden noemen. Iedereen heeft dit probleem hij ook, dat is geen reden.
.
proven02 schreef:Wat hier boven ook al is gezegd, inflatie absoluut niet als reden noemen. Iedereen heeft dit probleem hij ook, dat is geen reden.
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Alocasia, Anoukjuuuhh, Britta31, cissy, Danielleeee_, dioni, fleurtjeuh, kimmetje26, LiDi, Majabeestje, ManonGrr, Naskapower, ontherun, Plonspony, Roosje01, s_casper, Taartje, Tazzey, tengeltje11, tjaakje, Traiectum, Ubermetrics en 40 bezoekers