Vanaf morgen kunnen we weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik ben benieuwd. Ben nu ook ondernemer. Sinds juli vorig jaar.
Wordt aangifte doen dan veel ingewikkelder??
Tancreda4 schreef:Hey ik bedenk mij nu dat ik voor het eerst sinds jaren geen brief heb gehad dat ik het MOET doen!
SUSANNEx schreef:Tancreda4 schreef:Hey ik bedenk mij nu dat ik voor het eerst sinds jaren geen brief heb gehad dat ik het MOET doen!
Oeps. Betekent dit dat je waarschijnlijk moet betalen? Ik heb dit jaar voor het eerst juist wel een brief gekregen, terwijl daar niet echt een specifieke aanleiding voor is volgens mij.
SUSANNEx schreef:Tancreda4 schreef:Hey ik bedenk mij nu dat ik voor het eerst sinds jaren geen brief heb gehad dat ik het MOET doen!
Oeps. Betekent dit dat je waarschijnlijk moet betalen? Ik heb dit jaar voor het eerst juist wel een brief gekregen, terwijl daar niet echt een specifieke aanleiding voor is volgens mij.
plutolover schreef:ik heb ook eigen ondernemen maar ik val niet onder 'ondermener' omdat ik te weinig verdien zeg maar. ik kan het opgeven bij extra verdiensten.
ik ga er morgen eens naar kijken en controleren.
Bellatrix schreef:plutolover schreef:ik heb ook eigen ondernemen maar ik val niet onder 'ondermener' omdat ik te weinig verdien zeg maar. ik kan het opgeven bij extra verdiensten.
ik ga er morgen eens naar kijken en controleren.
Nou ik denk dat ik daar dus ook niet onder val...
Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Charlotte446, Eloya, europe_x, fjord_brucht, Froukje, Ginny135, GoogleAdsense, rien10, s1993, Thioro, Westhof, xAnthea en 45 bezoekers