Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Biks2 schreef:Is tandartsassistente niks voor jou?
Het is in de zorg, veel stages in te vinden (of zelfs leerwerkplek).
Er is voldoende vraag naar assistentes en dat zal ook zo blijven denk ik.
Yenni schreef:Biks2 schreef:Is tandartsassistente niks voor jou?
Het is in de zorg, veel stages in te vinden (of zelfs leerwerkplek).
Er is voldoende vraag naar assistentes en dat zal ook zo blijven denk ik.
Nooit eerder over nagedacht maar als ik dan kijk hoe de dames bij mij in de praktijk worden behandeld denk ik snel laat maar zitten.. maar dat is gebaseert op persoonlijke ervaring
Yenni schreef:Juut: ja dit klopt precies wat je beschrijft. De stagebegeleidster gaf aan dat dit werk met honden mij niet ligt. Opleiding goed afgesloten en gehaald trouwens.
Klanten waren niet boos vertrokken. Was allemaal goed gegaan
Yenni schreef:Dus jullie zeggen, werk gaan zoeken in je opleidings gebied ipv een hele nieuwe opleiding te gaan zoeken als bijvoorbeeld docent?
Ik weet dat ik het werken met gehandicapte kinderen in combinatie met dieren onwijs leuk vind. Maar inderdaad pensions liggen me ook.
Yenni schreef:Dus jullie zeggen, werk gaan zoeken in je opleidings gebied ipv een hele nieuwe opleiding te gaan zoeken als bijvoorbeeld docent?
Ik weet dat ik het werken met gehandicapte kinderen in combinatie met dieren onwijs leuk vind. Maar inderdaad pensions liggen me ook.
Yenni schreef:Door mijn eerdere ervaring met bbl opleiding en stage zoeken ben ik bang dat ik geen betalende stage kan vinden. Het moet betaald zijn anders weet ik niet hoe ik mijn vaste lasten kan betalen.
Welke uurloon kan ik als stagaire verwachten? Het loon wat ik nu verdien kan ik mee rondkomen maar dat deel ik liever via een pb.
Yenni schreef:Door mijn eerdere ervaring met bbl opleiding en stage zoeken ben ik bang dat ik geen betalende stage kan vinden. Het moet betaald zijn anders weet ik niet hoe ik mijn vaste lasten kan betalen.
Welke uurloon kan ik als stagaire verwachten? Het loon wat ik nu verdien kan ik mee rondkomen maar dat deel ik liever via een pb.