Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Matheno schreef:Misschien doorleren voor front-end ontwikkelaar?
Amado7 schreef:Toch iets in de media vormgeving? Ontwerp, sites oid. Daar zijn al je eigenschappen goed voor en werk je ook met klanten.
Heb je weleens nagedacht over iets nieuws opzetten naast je huidige baan zodat dit kan groeien en je eigen tijden kan indelen? Zeker als je creatief, sociaal, goed met klanten en photoshop bent.
Ketly schreef:Zoiets vind ik wel erg leuk! Ik zou alleen niet willen en kunnen stoppen met werken om weer een opleiding te gaan volgen. Ik zou er wel voor open staan om dit binnen een functie op te pakken om mijzelf te ontwikkelen. Ik kan alleen erg weinig vacatures vinden in deze richting waar dat mogelijk is.
Ketly schreef:Ik ben laatst op gesprek geweest bij een functie als Content CreatorMaar omdat het een geheel nieuwe functie was binnen het bedrijf hebben ze daar gekozen voor een meer ervaren persoon.
Ik sta ook echt wel open voor een andere functie, maar zie dat er toch veel via uitzendbureaus gaat en daar zit ik dan weer niet op te wachten. De functies die mij dan weer leuk lijken mis ik meestal de ervaring of opleiding voor.
Ketly schreef:Soepblik, ik vind accountmanager denk ik iets te commercieel. Ik vind een commerciële functie leuk, maar als accountmanager moet je voornamelijk ook mensen binnen halen toch? Dat is niet helemaal mijn ding.
Bedankt Shiloh! Ik ga er eens naar kijken.
Ik vind het momenteel erg lastig om passende vacatures te vinden. Ik zie veel via uitzendbureaus of je moet echt bakken ervaring hebben. Het lijkt mij leuk om bij de gemeente te werken en had daar laatst op een hele leuke passende vacature gereageerd, maar toch afgewezen. Het is blijkbaar niet makkelijk om daar binnen te komen als je nog nooit voor een gemeente hebt gewerkt.
BillyJ schreef:Zoals hier al paar x is gezegd ..
Is iets van creatief design niet wat voor jou? Ik ken de preciese jobtermen niet oid want ik hoor niet in die wereld thuis, maar, iets van Ruimtes/producten inrichten, fotograferen en dan een klare content leveren als in beelden voor website/folder/social media.
Kan je meestal redelijk vrij je projecten en eventueel uren in kiezen.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
Soepblik schreef:BillyJ schreef:Zoals hier al paar x is gezegd ..
Is iets van creatief design niet wat voor jou? Ik ken de preciese jobtermen niet oid want ik hoor niet in die wereld thuis, maar, iets van Ruimtes/producten inrichten, fotograferen en dan een klare content leveren als in beelden voor website/folder/social media.
Kan je meestal redelijk vrij je projecten en eventueel uren in kiezen.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
Ik zou hier dan toch weer mee oppassen. Wat je heel snel ziet bij mensen die niet een vormgeving opleiding hebben afgerond of niet in dat wereldje hebben gehustled, dat je dan echt hele saaie opdrachten krijgt waar je doodongelukkig van wordt. Vaak kan je er ook niet je eigen creativiteit in kwijt maar doe je simpelweg wat de klant wil.
Het creatieve beroep is echt knokken, strijden en mensen kennen, en nachten doorhalen om dan eindelijk jezelf op de kaart te kunnen zetten en het werk te kunnen doen wat jij echt leuk vindt. Je wordt helaas niet zomaar gevraagd voor wat jij echt leuk vindt om te doen.
Gebruikers op dit forum: AbbyRabbit, Anoukjuuuhh, Avelienvd, daiswees, Eva1975, Faniek, friezenfan2, Jadero, MarJon, Marleen_L, Martynl2, mooney, Niobe, Roosyes, shadowstar, teunis001, Vecar, xPabloBokt en 42 bezoekers