Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaji schreef:Weet niet of je het teveel vindt lijken op je werk als fysiotherapeut, maar is osteopathie voor dieren, zoals honden en paarden een idee? Moet je wel een opleiding voor doen maar er is hier, in het oosten van nederland, veel vraag naar.
ODonoghue schreef:Ir111 schreef:De parttime banen voor eerste lijns fysio's liggen echt voor t oprapen....
Dat is het probleem ook niet, 1e lijns fysio is simpelweg niet wat ik mezelf 40 uur per week zie doen.
ODonoghue schreef:Ir111 schreef:De parttime banen voor eerste lijns fysio's liggen echt voor t oprapen....
Dat is het probleem ook niet, 1e lijns fysio is simpelweg niet wat ik mezelf 40 uur per week zie doen.
Babootje schreef:Ir111 schreef:De parttime banen voor eerste lijns fysio's liggen echt voor t oprapen....
Parttime is toch niet 40 uur per week?
Je zou parttime eerste lijns fysio kunnen doen en daarnaast dierfysio gaan studeren. Dat is immers ook een parttime studie.
ODonoghue schreef:jaji schreef:Weet niet of je het teveel vindt lijken op je werk als fysiotherapeut, maar is osteopathie voor dieren, zoals honden en paarden een idee? Moet je wel een opleiding voor doen maar er is hier, in het oosten van nederland, veel vraag naar.
Zodra ik alles financieel wat beter op orde heb wil ik de opleiding dierfysiotherapie gaan doen!
(Alleen emigreren is duur, dus met een nieuwe opleiding wacht ik eventjes)
Biks2 schreef:In een verpleeghuis als woonassistent/huiskamer medewerker?
genja schreef:Beetje verkeerde regio waarschijnlijk (maar heel mooi)
Kom bij ons in het ziekenhuis werken
https://www.maartenskliniek.nl/over-de- ... ut-13-2022
Gebruikers op dit forum: Annetjuuh, Choiix, DeGelukkige4, Elmee, gerlindie, IASCrawler, iirrssjjee, Josien_, Ladyingreen, leanneXXnona, MizzMontana, paddington, Plus_en_Min, Schuur_, Whisky00, X2305, xSwanHeart en 35 bezoekers