Sorry alvast als het hier niet goed staat. Ik heb elk forum bekeken maar vond niet precies de juiste hiervoor.
Ik zit in mijn laatste jaar van mijn studie en daar horen gelukkig stages bij! Ik heb afgelopen september 4 weken stage gelopen in Bodegraven en zal deze maart weer 2 weken die kant op gaan. Maar helaas is de kamer die ik in september heb gehuurd niet meer beschikbaar. En nu ben ik op zoek naar aanbevelingen!
De kamer die ik had was van een collega van mijn vader, wat ik persoonlijk prettig vond omdat ik dan toch een beetje weet dat het veilig is zeg maar. Vandaar dat ik niet zomaar online iets wil zoeken.
Dus ik vroeg mij af of hier bokkers zijn die in de omgeving van Bodegraven wonen (Bodegraven, Alphen, Leiden etc) en aanbevelingen hebben voor een B&B of misschien zelf een kamer ter beschikking hebben of iemand kennen met een kamer?
Het zou gaan om totaal 8 nachten, steeds zondag t/m donderdag nacht. Ik ben een nette gast en kan prima mijn eigen ding doen of juist gezellig op de bank een film kijken, afhankelijk van hoe de gastheer/vrouw is!
Sowieso zal ik weinig aanwezig zijn aangezien ik van 08:00-18:00 uur stage loop, dus overlast veroorzaakt ik zeker niet!
Iemand die tips heeft om een fijne en veilige plek te vinden? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!!!