Gezien ik zelf net vers ben afgestudeerd van mijn bachelor (begin december) ben ik wel benieuwd hoe/wat anderen hebben gedaan
Ben je gelijk weer een andere studie/master gaan doen? Meteen aan het werk in je vakgebied of eerst ander werk? Of zijn er ook mensen die een tijdje iets anders hebben gedaan, zoals rondreizen of gewoon even een periode 'niks' doen/hobby's uitoefenen, bijkomen van je studie.
Ik merk dat ik best wel in een soort 'gat' val, tijdens je studie ben je namelijk constant bezig om doelen te bereiken (tentamens halen, verslagen maken, en uiteindelijk je diploma halen). Nu valt dat ineens allemaal weg en dat vind ik best lastig. Ben benieuwd hoe anderen dit hebben ervaren en hoe jullie je weg hebben gevonden

). Ik wil heel graag gaan werken, maar er is maar weinig beschikbaar in mijn vakgebied.. in het hoger onderwijs (student support etc) lijkt me ontzettend leuk dus daar solliciteer ik nu met name naar. Kom echter nergens aan de bak door te weinig ervaring, zelfs niet voor administratief werk, dus het is wel een beetje een frustrerende periode