MarliesV schreef:Nee zeker niet. En het is ook prima. Maar dan klopt toch 'geen tijd' niet? Dat vind ik zo vreemd.
De manier waarop komt heel bijzonder over. Maar goed, daar ben ik misschien teveel mensenmens voor.
Je hoeft van mij niet mee, maar doe er niet zo raar over haha
Tuurlijk heb je dan geen tijd. Als jij 3x 10 minuten even uit gaat waaien, heb je dus 30 minuten pauze gehouden. Dan heb je geen tijd meer om nóg eens 30 minuten te lunchen, want dan zou je pauze in totaal een uur zijn. En als jij gewoon om half 9 begint en om 5 uur de deur uit wilt, dan kan dat dus niet.
Ik had collega's met stopwoordjes (die we op een gegeven moment gingen turven) en collega's die altijd lopend over de gang aan het bellen waren. Dat waren denk ik de meest eigenaardige gevallen qua gewoontes.
Ik heb wél andere rare dingen meegemaakt:
een secretaresse die na de kerstvakantie niet meer op kwam dagen. Had een vriendje opgedoken in Engeland en was daar gewoon gebleven.
En een andere knul die op een gegeven dag ook niet meer kwam opdagen. Die bleek geld op z'n eigen rekening te hebben overgeboekt. Een flutbedrag (4 cijfers) dus een kluns qua oplichten ook nog